دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Protake

دسته بندی:

Protake – Mobile Cinema Camera v1.0.15 – اپلیکیشن دوربین فیلم برداری سینمایی اندروید! نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 19.99 دلار

Protake – Mobile Cinema Camera عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده دوربین فیلم برداری سینمایی می باشد که توسط Blink Academy Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کاربران به عناوین گوناگونی از دوربین اسمارت فون های شان استفاده می کنند. بخشی از این کاربران بلاگر و یا یوتیوبر هستند و کیفیت مناسب کلیپ ها برای شان مهم است. گرچه کیفیت سخت افزار دوربین در ضبط فیلم و یا ثبت تصاویر بسیار مهم است اما یکی از دیگر موارد مهم استفاده از نرم افزار مناسب می باشد. نرم افزار های متنوعی در مارکت اندروید دیده می شود که هر کدام شان به نوعی ویژگی هایی خاص را در اختیار کاربران قرار می دهند و کمک می کنند بهترین بهره را از لنز دیوایس تان ببرید. اما برخی از آن ها به دلیل ارائه امکاناتی گسترده مورد توجه کاربران زیادی قرار می گیرند. ما تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین این استارت اپ ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ اما یکی از بهترین عناوینی که در اپلیکیشن برتر یافت می شود Protake – Mobile Cinema Camera می باشد. بهتر است صادقانه بگوییم که به قدری امکانات این دوربین زیاد و متنوع هستند که نتوانستیم عنوان مناسبی برای آن بیابیم. به هر حال برای آشنایی هرچه بیشتر با این نرم افزار می توانید با ما همراه باشید.

تبدیل گوشی هوشمند به یک دوربین فیلم برداری سینمایی با Protake – Mobile Cinema Camera

نرم افزار Protake – Mobile Cinema Camera با توجه به مجموعه امکانات و قابلیت هایی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد گوشی های اندرویدی را به یک دوربین فوق حرفه ای سینمایی تبدیل می کند. بی شک این استارت اپ یک گزینه بسیار مناسب برای بلاگر ها و سازنده ولاگ ها به شمار می رود. در ابتدای نصب و پس از مشاهده اولین تصاویر نمایش داده شده از دوربین، کاملا متوجه کیفیت ضبط خواهید شد. سیستم ضبط ویدئو در این برنامه به گونه ای تنظیم شده که گویا یک فیلم بردار حرفه ای در پس زمینه دوربین فعال است! دو حالت فیلم برداری متنوع در اختیار کاربران قرار دارد حالت خودکار و حالت حرفه ای که استفاده از هر کدامشان به نیاز های شما عزیزان بستگی خواهد داشت.

داشتن دیدی حرفه ای در فیلم برداری هایتان

شاید باورش سخت باشد اما پس از نصب Protake – Mobile Cinema Camera هیچ تفاوتی بین اسمارت فون شما و یک دوربین فوق حرفه ای وجود ندارد. برای خلق آثاری فوق العاده بیش از 12 دید سینماتیک در اختیار کاربران قرار داده می شود. این دید های مختلف به شما کمک می کنند که در صحنه های گوناگون فیلمبرداری خلاقیت بیشتری به کار برده و نتیجه نهایی را منحصر به فرد سازید. همه چیز تنها به شما و استعداد های تان بستگی دارد؛ زیرا هر آنچه که نیاز داشته باشید در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. منحنی رنگ کمک می کند که تغییراتی گسترده در فضای نمایش داده شده ایجاد کنید و زیبایی فیلم های در حال ضبط را دو چندان سازید.

پروتیک دستیار حرفه ای فیلم برداری

اگر بخواهیم یک عنوان دیگر را به برنامه Protake – Mobile Cinema Camera اختصاص دهیم می توان آن را یک دستیار حرفه ای فیلمبرداری دانست که به نوعی شما را متحیر می کند. میزان نور دهی صحنه را بدون داشتن هیچ گونه ابزار خاصی تنظیم کرده و نسبت ابعاد صفحه نمایش را تنها با یک اشاره تغییر دهید. به طور معمول اسمارت فون های اندرویدی در برنامه پیش فرض دوربین گزینه ای برای تنظیم نرخ فریم در اختیار کاربران قرار نمی دهند؛ اما پروتیک به شما کمک می کند که متناسب با سخت افزار به کار رفته از بهترین FPS در هنگام ضبط ویدئو ها بهره مند شوید. هم چنین نام فایل های ضبط شده به صورت استاندارد جهانی بوده و هیچ گاه برای یافتن شان دچار سردرگمی نخواهید شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Protake – Mobile Cinema Camera اندروید:

  • تبدیل گوشی های هوشمند اندروید ی به یک دوربین فیلم برداری سینمایی
  • دو حالت مختلف فیلم برداری خودکار و حرفه ای با گزینه های مدیریتی متنوع
  • منحنی رنگ داخلی برای ایجاد تغییرات در رنگ های نمایش داده شده
  • بیش از 12 دید سینماتیک برای ضبط فیلم در صحنه های مختلف
  • ابزار مانیتورینگ حرفه ای نظیر Waveform، RGB Histogram و Audio Meter
  • تنظیم نور دهی و میزان فوکوس به دلخواه خود
  • عادی سازی نرخ فریم به صورت کاملا خودکار
  • نام گذاری حرفه ای و اصولی ویدئو های ضبط شده
  • ثبت کامل فرا داده ها و یا به اصطلاح همان متا دیتا

اپلیکیشن Protake – Mobile Cinema Camera با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه فیلمبرداری توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.0 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.15

    • Multiple bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Picture Manager برای اندروید

نسخه کامل و آخر Picture Manager برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران