دانلود ــ اکشن Battle Prime

دسته بندی:

Battle Prime Online v8.0 – بازی اکشن بسیار جذاب “بتل پرایم” برای اندروید یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و رقابتی با گرافیک کنسولی مثال زدنی تست شده با اجرای آنلاین

Battle Prime Online – بتل پرایم آنلاین که با نام کامل Battle Prime Online: Critical Shooter CS FPS PvP در گوگل پلی به انتشار رسیده، عنوانی از یکی از مهیج ترین، زیبا ترین و حرفه ای ترین بازی های اکشن آنلاین در سبک بازی های جنگی و تیمی از نوع بازی های FPS یا اول شخص شوتر می باشد که از سوی استودیوی Press Fire Games کشور بلاروس به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است و همینک، آخرین نسخه رسمی آن به صورت تست شده در اپلیکیشن برتر عرضه شده است تا یک بار دیگر، شما علاقه مندان به بازی های اکشن و آنلاین را حسابی ذوق زده کنیم! این بازی اولین پروژه استودیوی Press Fire Games می باشد که برای ساخت و انتشار آن یک تیک حرفه ای، بیشتر از 1 سال مداوم فعالیت کرده اند و حالا نتیجه کار بسیار عالی و جذاب از آب درآمده است. خوشبختانه روند ساخت بازی های گرافیکی در بازی های موبایلی پیشرفت چشم گیری داشته و به یمن وجود فناوری های مدرن، توسعه دهندگان موفق به ساخت و توسعه بازی های خیلی جذابی شده اند. Battle Prime Online: Critical Shooter CS FPS PvP یقیناً یکی از همین بازی هاست که با کمک موتور بازی سازی حرفه ای و پیشرفته ی NVIDIA PhysX طراحی شده است که کمتر در بازی های موبایلی شاهد استفاده از آن بوده ایم چرا که این موتور بازی سازی بیشتر برای ساخت بازی های کنسولی به کار گرفته می شود. همین مسئله اولین نکته قابل توجه و بی نظیر بازی بتل پرایم آنلاین است و نشان می دهد که این بازی کاملاً از سطح یک بازی موبایلی بالاتر است.

بازی Battle Prime Online: Critical Shooter CS FPS PvP نیز مثل خیلی دیگر از عناوین سبک FPS و PvP یک بازی خوش ساخت اکشن می باشد که در آن شما باید در بازی های تیمی و گروهی، در مقابل رقبایی از یک تیم دیگر رو به رو شوید و سعی کنید مهارت های جنگی، تیراندازی و استراتژیکی خود را به کار ببرید. بازی بتل پرایم مدهای گوناگونی دارد که شاید جذاب ترین آن مبارزات معمول و امتیازی موسوم به Team Deathmatch می باشد. این بازی به خاطر طراحی های منحصر به فردی که دارد، تجربه ای کاملاً داینامیک و متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد و شما با انجام این بازی می توانید یک بازی موبایلی در سطح گرافیک و گیم پلی کنسولی را تجربه کنید. بازی Battle Prime Online: Critical Shooter CS FPS PvP با الگوبرداری از عناوینی همچون Call of Duty: Mobile ساخته شده است اما اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم، باید بگوئیم که بتل پرایم حتی از کال آف دیوتی موبایل نیز جزئیات گرافیکی بیشتری دارد! بازی به صورت سوم شخص دنبال می شود اما در زمان شلیک و تیراندازی، نما به اول شخص و حالت زوم سلاح تغییر پیدا می کند. در Battle Prime Online: Critical Shooter CS FPS PvP شخصیت ها و نیروهای مختلفی وجود دارد که هر کدام مهارت ها و خصوصیت های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. گرافیک بازی کم نظیر و مثال زدنی است و شما حتی می توانید آن را از بخش تنظیمات از حالت عادی نیز بیشتر کنید تا جزئیات گرافیکی را افزایش دهید. مثل هر بازی مشابه دیگر، در بتل پرایم نیز امکان ارتقاء و شخصی سازی آیتم ها، شخصیت ها و سلاح ها وجود دارد. این بازی نقشه های گوناگون و حالت های متفاوتی دارد و در مجموع یک بازی به شدت سرگرم کننده و رقابتی در سبک اکشن می باشد. با بیشتر از 1 میلیون دانلود در گوگل پلی، این بازی توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را به دست بیاورد. در ادامه می توانید این بازی زیبا و هیجان انگیز را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

  1. بازی کاملاً آنلاین می باشد و برای اجرای آن می بایست IP خود را تغییر دهید.
  2. برای اتصال به سرورها و ورود به اتاق های بازی توصیه می کنیم حتماً از یک اینترنت پرسرعت استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است بازی ناپایدار بوده و امکان اتصال به سرورها وجود نداشته باشد.
  3. اگر در اولین اجرای بازی موفق به دریافت اطلاعات و دیتای بازی نشدید آن را ببندید و با یک اینترنت پایدار مجدداً بازی را اجرا کنید.
  4. این بازی بسیار گرافیکی و سنگین است و برای انجام آن توصیه می کنیم از دستگاه هایی با پردازشگرهای گرافیکی قدرتمند استفاده کنید.
  5. از بخش تنظیمات می توانید گرافیک بازی را افزایش دهید و یکی از گرافیکی ترین عناوین تاریخ موبایلی را تجربه کنید اما فراموش نکنید چنین تصمیمی باعث فشار زیاد روی دستگاه و افزایش چشم گیر مصرف باتری و افزایش مصرف دیتای اینترنت خواهد شد.
  6. برای این بازی هیچ نسخه مود شده ای عرضه نشده است.



  • تغییرات نسخه 8.0

    • - Join the “Thunderbird” Operation. Play, level up Battle Pass, and earn rewards!
    • - JUMPER and GLITCH — 2 new Primes join the fight.
    • - Reworked progression system, as well as all-new upgrades for Primes and Weapons.
    • - Referral program: invite your friends and receive more prizes.
    • - New Battle Mode GUNPLAY.
    • - More cool skins for Primes and weapons.
    • - Interface and gameplay improvements.
    • - Various bug fixes and optimizations.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران