دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Object Hunt

دسته بندی:

Object Hunt v1.0.7 Mod – بازی تفننی سرگرم کننده شکار اشیاء اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Object Hunt – شکار اشیاء نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Kwalee Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی معروف و خوش آوازه Kwalee Ltd خالق آثار شگفت انگیزی همچون OverTake و Jetpack Jump است و با بیش از ده بازی و میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی بسیار موفقی در مارکت اندروید دارد و یک استودیو بازی سازی کاربلد است. Object Hunt یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که در مدت کوتاهی بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شد و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار گرفت. بازی هایی مثل لی لی، هفت سنگ، دزد و پلیس، و قایم موشک، از جمله بازی هایی هستند که تقریباً همه با آنها خاطره دارند. این بازی ها خاطره دوران خوش کودکی و این طرف و آن طرف پریدن در کوچه ها با بچه های همسایه را به یاد ما می اندازند و برای خیلی از گیمر ها خاطرات نوستالژیکی را زنده می کنند. با ورود به عصر دیجیتالی، بسیاری از استودیو های بازی سازی تلاش می کنند تا این بازی ها را به نوعی وارد پلتفرم های گیمینگ کنند. Object Hunt یکی از همین بازی هاست که سازندگان آن تلاش کرده اند با اضافه کردن کمی نمک و فلفل به آن، تجربه یک بازی قایم موشک را برای گیمر ها عرضه کنند.

هدف گیم پلی بازی Object Hunt بسیار ساده است. شما در میان ۶ کاراکتر قرار دارید که به صورت رندوم یکی از شما شکارچی می شود و بقیه هم به شکار تبدیل می شوند. بعد از مشخص شدن شکارچی، زمان محدودی به بقیه داده می شود که خودشان را پنهان کنند. البته برای پنهان شدن همه به شکل اشیاء مختلف در می آیند و تغییر چهره می دهند. بدیهی است، زمانی که شما شکار هستید باید خودتان را خوب پنهان کنید که شکارچی نتواند شما را پیدا کند و زمانی هم که شما شکارچی هستید باید دقت کنید تا ببینید کدام شیء در جای درست خودش نیست و سریعاً شکار هایتان را پیدا کنید. ایده این بازی آنچنان هم جدید نیست و مکانیزم گیم پلی Object Hunt شبیه مکانیزم بازی معروف و پرطرفدار Among Us است. اما در عین حال هم می توانیم بگوییم Object Hunt در ارائه خودش عملکرد خوبی داشته است و یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده را ارائه کرده است که چالش خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. متاسفانه مرحله های بازی کم هستند و این بازی یک تجربه طولانی مدت برای شما نخواهد بود. اما با این وجود همین مرحله های کم تنوع خوبی را در بازی به وجود آورده اند و می توانند برای پر کردن اوقات فراغت تان مناسب باشند. Object Hunt توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد آن را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0.7 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران