دانلود نسخه کامل Save the Masters

دسته بندی:

Save the Masters v1.1.1 Mod – بازی آرکید و بسیار جذاب “نجات استادان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن قفل مبلمان و شخصیت ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Save the Masters – نجات استادان یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و زیبای استودیوی Playgendary Limited سازنده بازی های محبوبی مثل Kick The Buddy Remastered ، Perfect Snipe Polysphere ، Perfect Cream و Hitmasters است که در سبک آرکید و به شکل رایگان با بالیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. اپلیکیشن برتر یک بار دیگر و برای اولین بار دربین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر کرده و آخرین نسخه آن را به شکل تست شده و رایگان در دو نسخه معمولی و مود شده ارائه کرده است. Save the Masters با حال و هوای دیگر بازی های همین توسعه دهنده قبرسی ساخته شده است و کاملاً از زبان طراحی بازی های Playgendary Limited پیروی کرده است. به همین خاطر اگر با بازی های قبلی این شرکت ارتباط خوبی برقرار کرده بودید باید گفت که بازی Save the Masters هم می تواند خیلی راحت توجه شما را به خود جلب کند. در ادامه بیشتر به ویژگی های کلی این بازی پرداخته ایم. پس اگر مایل به تجربه این بازی هستید و می خواهید بیشتر با آن آشنا شوید در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید.

Save the Masters به ادعای سازندگانش یک بازی ترکیبی در سبک های پازلی ، استراتژیکی و اکشن است. شاید ادعای چنین چیزی برای یک بازی کم حجم و ساده کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما واقعیت این است که این ادعا تا حد زیادی صحت دارد. بازی نجات استادان به واقع یک عنوان بسیار جذاب با ایده ای خلاقانه است که در آن شما باید از ذهن خود به درستی استفاده کنید. در عین اینکه بازی چالش ها و هیجان مخصوص خود را دارد اما پیش بردن مراحل بازی و حل کردن هر مرحله جذاب و آرامش بخش است. این بازی داستان یا محتوای ماجراجویانه ای ندارد و صرفاً یک عنوان سرگرم کننده و تفننی تلقی می شود. شما در طول بازی یک وظفه اصلی دارید و آن هم نجات دادن شخصیت هایی مختلف از شرایطی مرگبار و خطرناک است. روند کلی بازی در تمام مراحل به یک شکل است اما شرایط و وضعیت هر مرحله کاملاً متفاوت و متنوع است. شما باید افرادی را نجات دهید که معمولاً با یک طناب آویزان شده و نمی توانند فرار کنند. در بعضی شرایط هم آن ها در جایی گیر افتاده اند و قادر به حرکت به اطراف نیستند. شما باید با انتخاب یک استراتژی مناسب و هدف گیری دقیق، یک شلیک به یک نقطه مشخص کنید تا تغییراتی که باید رخ بدهند پشت هم اتفاق بی افتند و در نهایت شخصیت مورد نظر در آن مرحله به سلامت از آن شرایط فرار کند. اینکه چطور و چه زمانی به چه چیزی شلیک کنید همان نکته اصلی بازی است که آن را جذاب و چالش برانگیز کرده است. بازی Save the Masters در عین سادگی می تواند واقعاً جذاب و حتی چالش برانگیز و دشوار باشد. پس اگر به دنبال یک بازی آرکید فانتزی و مهیج هستید که هم پازلی باشد هم اکشن هم استراتژیکی، این بازی زیبا را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه اش را از لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1.1

    • We are ready to make your game experience even greater. Bugs are fixed and game performance is optimized. Enjoy.
    • Our team reads all reviews and always tries to make the game better. Please leave us some feedback if you love what we do and feel free to suggest any improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران