دانلود نسخه جدید و آخر Swipe Brick Breaker

دسته بندی:

Swipe Brick Breaker v1.4.30 – بازی آرکید سرگرم کننده و چالش برانگیز “توپ آجرشکن” برای اندروید یک عنوان کم حجم و پرطرفدار با بیشتر از 10 میلیون دانلود تست شده با اجرای آفلاین

Swipe Brick Breaker – توپ آجرشکن بازی سرگرم کننده و رقابتی زیبای استودیوی Nine Games کشور کره جنوبی در سبک آرکید و تفننی می باشد. این بازی به صورت رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی توسعه داده شده است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته تا بازی Swipe Brick Breaker را به صورت تست شده تهیه و برای دانلود عرضه نماید. حتماً تا کنون با عناوین زیادی در این سبک برخورد داشته اید. عناوینی که نه تنها از نظر ظاهر، طراحی ها و سبک گیم پلی بلکه از نظر نام گذاری نیز شبیه به یکدیگر هستند. Balls Bricks Breaker – Stack Blast و Bricks Breaker Quest از جمله بازی های عرضه شده در این سبک می باشند که قبلاً در اپلیکیشن برتر معرفی کرده بودیم. بازی Swipe Brick Breaker نیز یکی از همین بازی هاست که در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قصد داریم تا آن را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که اشاره شد، بازی توپ آجرشکن در سبک بازی های موسوم به آجرشکن (Brick Breaker) عرضه شده است که در چند سال اخیر محبوبیت غیرقابل توصیفی پیدا کرده اند. این نوع بازی ها خیلی ساده و تفننی هستند و یکی از سرگرم کننده ترین بازی های کم حجم و بی آلایش برای گذراندن اوقات فراغت به شمار می روند. Swipe Brick Breaker نیز مثل همین بازی هاست و کلیت آن به همان شکل می باشد. تنها نکته مهمی که می توان در مورد این بازی گفت این است که این عنوان از سادگی خیلی زیادی در بخش طراحی ها استفاده کرده است. همه طراحی ها در این بازی به صورت فلت و مینیمالیستی می باشند. این نگرش در نوع طراحی ها باعث شده تا Swipe Brick Breaker بیشتر از دیگر بازی های مشابه حس و حال کلاسیک داشته باشد.

در بازی Swipe Brick Breaker شما باید با شلیک چندین توپ به سمت آجرهایی که در رو به روی شما قرار دارند آن ها را از بین ببرید. هر آجر یک عدد روی خود دارد که نشانگر مقدار سلامتی آن آجر است. با برخورد هر یک توپ به این آجرها، یک عدد از آن کم می شود. با رسیدن این اعداد به صفر، آجر مورد نظر از بین می رود. به همین ترتیب شما باید آنقدر توپ های زیادی داشته باشید که وقتی به سمت این آجرها شلیک می کنید آن ها از بین بروند. اما کار به همین سادگی ها هم نیست. نکته خیلی مهمی در این بازی وجود دارد و آن هم هدف گیری صحیح و حساب شده است. شما باید طوری هدف گیری کنید که شلیک توپ ها به بیشترین آجرها برخورد کند. توپ ها بعد از برخورد با آجرها به سمت دیگر (با توجه به هدف گیری شما) پرتاب می شوند و قابلیت این را دارند تا به دیگر آجرها نیز برخورد کنند. بازیکنان حرفه ای با گیر انداختن توپ ها در بین چندین آجر بهترین امتیازها را کسب می کنند. هر موقع توپ های شما در هر بار شلیک تمام شود، آجرها یک پله به پایین می آیند. زمانی که این آجر ها به سطح پایینی برسند شما بازنده خواهید بود. از این لحاظ می توان گفت که Swipe Brick Breaker یک بازی کاملاً رکوردزنی و به نوعی بی پایان است. این بازی کم حجم و زیبا را می توانید همین حالا از سرورهای سریع اپلیکیشن برتر دانلود کنید و یک سرگرمی جالب برای خودتان دست و پا کنید و یا حتی با دوستانتان بر سر رکوردهای بهتر به رقابت بپردازید. Swipe Brick Breaker بیشتر از 10 میلیون دانلود داشته و امتیاز 4.6 از 5.0 را نیز کسب کرده است.

توجه: برای این بازی نسخه مود شده ای وجود ندارد.



  • تغییرات نسخه 1.4.30

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران