نسخه آخر و کامل Doom and Destiny برای موبایل

دسته بندی:

Doom & Destiny v1.9.9.1 – بازی ماجراجویانه و نقش محور “تقدیر و سرنوشت مرگبار” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Doom & Destiny – تقدیر و سرنوشت مرگبار عنوانی از اولین بازی عرضه شده از مجموعه Doom & Destiny در سبک RPG از استودیوی ایتالیایی Heartbit Interactive Srl می باشد که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. البته این بازی ابتدا از طریق فروشگاه استیم برای PC عرضه شد و بعد از مدتی کوتاه پس از عرضه توانست به محبوبیت بسیار زیادی برسد و همین محبوبیت نیز باعث شد تا این بازی به یک فرانچایز تبدیل شده و نسخه های دیگری نیز برای آن مثل Doom & Destiny Advanced ساخته شوند که به نوعی دنباله این بازی می باشند. اپلیکیشن برتر بنا به درخواست شما عزیزان اقدام به تهیه و آماده سازی نسخه خریداری شده این بازی کرده و آن را خدمت شما دوستان گرامی ارائه می کند تا بتوانید خیلی راحت و سریع آن را به صورت تست شده و رایگان از سرورهای سایت دریافت کرده و یک ماجراجویی جالب را آغاز کنید! داستان این بازی به 4 دوست و پسر جوان مربوط است که از قضا جوانانی دست و پا چلفتی و بی مسئولیت هستند که خیلی اتفاقی به یک جهان فانتزی سفر می کنند و در آن جهان در بین نیروهای خیر و شر قرار می گیرند و به طور ناخواسته به قهرمانان تبدیل می شوند! این پسرها وقتی که چیزی را جدی نمی گیرند و بیشتر جنبه سرگرمی آن برایشان مهم است این فرصت را غنیمت شمرده و در این دنیای فانتزی به ماجراجویی می پردازند. کم کم بعد از اینکه آن ها از سیاه چاله های مرگبار عبور کردند می فهمند که اوضاع جدی تر از این صحبت هاست. بنابراین خودشان را بیش از پیش آماده می کنند تا به سراغ دشمن اصلی که یک اهریمن عجیب و مضحک است بروند و قهرمان بودن خودشان را به همه ثابت کنند!

در بازی Doom & Destiny شما باید در نقش این چهار شخصیت در این دنیای ناشناخته و فانتزی به ماجراجویی بپردازید و با سحر و جادو و طلسم های مختلف راه پیشروی شیاطین را سد کنید. به نقل از سازندگان بازی بیش از 20 ساعت بازی در بخش مرحله های اصلی و 20 ساعت در بخش های جانبی مثل مراحل و مأموریت های فرعی در این بازی در انتظار شماست. به همین خاطر باید گفت که ظاهر ساده این بازی را فراموش نکنید! Doom & Destiny یک عنوان غنی و پر از محتوا به شمار می رود. در بازی تقدیر و سرنوشت مرگبار همچنین بیش از 500 آیتم مختلف مثل سلاح، طلسم، بیش از 300 دشمن مختلف، بیش از 200 نیرو و مهارت مخصوص و بیشتر از 700 لوکیشن مختلف وجود دارند! یکی از جذاب ترین خصوصیت های این بازی دیالوگ های شخصیت ها در حین بازی و دموهای بین مراحل است. نکات خنده دار و طنزآمیز بخش زیادی از این دیالوگ ها را شکل می دهند و در مجموع بیشتر از 10 هزار خط دیالوگ متفاوت در این بازی طراحی شده است. Doom & Destiny از نظر گرافیکی در سبک بازی های پیکسلی و رترو با گرافیک 8 بیتی طراحی شده است. هیچ چیز خاصی از نظر گرافیکی در این بازی وجود ندارد اما با این حال افکت های مختلف زیادی در آن تعبیه شده اند تا این بازی خیلی هم حالت کلاسیک به خود نگیرد. اما در کل باید گفت که این عنوان و دیگر بازی های مشابه فقط مناسب افرادی است که به این قبیل از بازی ها علاقه داشته باشند. در ادامه می توانید این بازی متفاوت و سرگرم کننده را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. جالب است بدانید که این بازی به خاطر ویژگی های جالبی که دارد تا امروز بیشتر از 50 هزار بار در گوگل پلی خریداری شده و امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را نیز به دست آورده است.

توجه : فایل نصبی موجود در این صفحه یک فایل نصبی اصلی مود است ؛ اگر دوست دارید بازی تان مود باشد از لیست موجود FILE 4 را انتخاب کنید.

تغییرات نسخه ی v1.9.9.1 :

* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران