دانلود Witch’s Pot - بازی پازل و فکری ماجرای جادوگر" اندروید مود

دسته بندی:

آپدیت 23 اردیبهشت: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Witch’s Pot v3.16.17 Mod – بازی پازل ماجرای جادوگر مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Witch’s Pot – ماجرای جادوگر عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی DeusCraft با عنوان یک بازی فریمیوم برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. ژانر پازل و فکری یکی از ژانر هایی است که در میان گیمر ها طرفداران بسیار زیادی دارد و نمی توانید گیمری را پیدا کنید که بگوید از یک بازی خوب پازل و فکری لذت نمی برد. اما در این بین، یکی از سبک هایی که در فرهنگ بازی های موبایلی عمیقاً ریشه دوانده است سبک جورچین است. جستجو کردن در میان آیتم های رنگارنگ انتزاعی یک علاقه مندی بیش از اندازه برای بسیاری از افرادی است که حتی خودشان را در دسته بندی “گیمر” قرار نمی دهند. جالب است که بدانید این بازی های کژوال و اصطلاحاً اوقات فراغت پر کن که این روز ها فقط در پلتفرم های موبایلی دیده می شوند قبل از اینکه به این سبک و سیاق وارد پلتفرم های موبایلی شوند در واقع در پلتفرم های دیگر و کنسول های گیمینگ حضور داشته اند. این سبک بازی ها به شکل شگفت انگیزی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و تا کنون بازی های خوب و زیادی با این سبک در انواع و اقسام تم ها ساخته شده است. برخی از آنها المان های نقش آفرینی و استراتژیک را در بطن خود جای داده اند و برخی از آنها محوریت داستانی را برای خودشان برگزیده اند. Witch’s Pot یکی از همین بازی هاست که با استفاده از یک خط داستانی جذاب و سرگرم کننده تجربه ای یونیک از یک بازی جورچین تمام عیار را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی به فرمول کلاسیک جورچین برای گیم پلی خودش وفادار مانده است و در خط داستانی خودش شما را وارد یک جهان خیالی می کند. جایی که اژدهایی غول پیکر وارد دهکده شده و سایه رعب و وحشت را بر مردم دهکده ای انداخته که سالیان سال در کمال آرامش و صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی می کردند و روزگار می گذراندند. حال مردم چشم امیدشان به جادوگر دهکده است تا چاره ای بیندیشد و با استفاده از قدرت های جادویی اش اژدهای غول پیکر را از دهکده بیرون کند و آرامش و صلح و صفا را دوباره به آنها بازگرداند. برای اینکار شما باید بتوانید با حل کردن پازل های بازی، مرحله به مرحله در بازی پیشروی کنید تا به اهداف تان برسید و اژدهای غول پیکر را از دهکده بیرون کنید.

مکانیزم های گیم پلی بازی Witch’s Pot بسیار ساده هستند و برای حل کردن پازل ها تنها کافی است تعداد ۳ آیتم یکسان یا تعداد بیشتری از آنها را در کنار هم قرار دهید تا حذف شوند و آنقدر اینکار را انجام دهید تا ماموریت اصلی آن مرحله انجام شود. ماموریت های مرحله ها عموماً ساده هستند و به راحتی انجام می شوند. برخی از ماموریت ها از ماموریت های دیگر چالش برانگیز تر خواهند بود اما قطعاً چیزی نیستند که نتوانید از عهده اش بر بیایید. هرچه بتوانید تعداد بیشتری از آیتم ها را حذف کنید و سریع تر ماموریت هایتان را انجام دهید می توانید امتیاز و پاداش بیشتری به دست بیاورید. افزون بر این، در خلال بازی هم می توانید به پاور آپ ها و بونس ها و آیتم های ویژه دسترسی پیدا کنید و به روند پیشرفت تان در بازی سرعت ببخشید. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی به آسانی و به صورت لمسی و تک انگشتی هستند. از بعد ظاهری، همانطور که از تریلر و تصاویر اسکرین شات بازی بر می آید، فضای گرافیکی بازی در یک کلام خارق العاده است و زیبایی منحصر به فردی دارد. انیمیشن ها و افکت ها بی نظیر هستند و جهان بازی به زیبایی هر چه تمام تر و با جزئیات فراوان و استفاده از ترکیب رنگ های شاد طراحی شده است و هر گیمری را به وجد می آورد. در کنار ظاهر عالی بازی، صداگذاری ها هم به شکل تحسین برانگیزی کار شده اند و اتمسفر لذت بخشی را برای این بازی خلق می کنند. Witch’s Pot هنوز در حالت ارلی اکسس است اما با این وجود تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی پرطرفدار را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در صورتی که مود را نصب کردید، یکبار وارد شده و سپس خارج شوید و در نهایت مجددا وارد شوید تا پول شما بی نهایت شود.

تغییرات نسخه v3.16.17 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران