دانلود آخرین نسخه ــ ابزارها DualSpace Pro

دسته بندی:

Dual Space Pro – Multiple Accounts & App Cloner v2.1.4 – اپليکيشن شبيه سازي نرم افزار ها مخصوص اندرويد نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار

کاربران بسياري در شبکه هاي اجتماعي وجود دارند که از چندين اکانت استفاده مي کنند. ورود و يا خروج مداوم از اين اکانت ها گيج کننده است و در طولاني مدت بدون شک شما را آزار مي دهد. شايد اين سوال تا به کنون نيز براي شما پيش آمده باشد که آيا مي توان يک نرم افزار را دو بار بر روي يک اسمارت فون نصب کرد! همان طور که مي دانيد در حالت کلي شما تنها مي توانيد هر نرم افزار را يک بار روي گوشي اندرويدي تان نصب کنيد اما هميشه يک راه حل براي رفع محدوديت ها وجود دارد. بهترين راه براي دور زدن اين محدوديت استفاده از برنامه هاي شبيه ساز و يا به عبارتي کلونر ها مي باشد. Dual Space Pro – Multiple Accounts & App Cloner عنوان يک اپليکيشن شبيه سازي نرم افزار ها مخصوص اندرويد مي باشد که توسط DUALSPACE توسعه و در گوگل پلي منتشر شده است. همان طور که در توضيحات فوق نيز اشاره کرديم اين نرم افزار بي نظير به شما عزيزان کمک مي کند، به آساني هر چه تمام تر يک کلون و يا نسخه شبيه سازي شده از نرم افزار هاي مورد نياز تان را ايجاد کرده و آن را در کنار برنامه اصلي نصب کنيد. نسخه کلون مي تواند کارايي جداگانه اي نسبت به نسخه اصلي داشته باشد به گونه اي ديگر مشکلات شما را حل نمايد. تيم توسعه دهنده برخلاف بسياري از ديگر ابزار ها براي محافظت از حريم خصوصي کاربران هيچ گونه تغييراتي در نسخه کلون شده ايجاد نکرده و اين اطمينان را مي دهد که امنيت نرم افزار ايجاد شده برابر نسخه اصلي و رسمي آن باشد. گاها ديده مي شود به دليل سو استفاده برخي از ابزار شبيه ساز مصرف رم و سي پي يو برنامه هاي کلون شده افزايش يافته و تداخلي در کارايي آن با نسخه اصلي ايجاد مي شود که در اين استارت اپ به هيچ وجه شاهد چنين موضوعي نخواهيد بود. سرعت ساخت نسخه کلون بسيار بالا بوده و کار با اين نرم افزار ساده است. بهتر است اين استارت اپ بي نظير را از دست ندهيد و براي دريافت آن با ما همراه باشيد.

برخي از امکانات و قابليت هاي برنامه Dual Space Pro – Multiple Accounts & App Cloner اندرويد :

  • توانايي ايجاد کلون هاي متعدد از برنامه هاي گوناگون
  • پشتيباني از معروف ترين برنامه ها و بازي هاي اندرويدي
  • نبود هيچ گونه تداخلي در کارايي نسخه اصلي و کلون شده برنامه ها
  • سرعت بسيار بالا در ايجاد نسخه کلون
  • حفظ امنيت کاربران و محافظت از حريم خصوصي شان در نسخه کلون شده
  • تغيير نکردن مصرف رم و سي پي يو برنامه هاي کلون شده

اپليکيشن Dual Space Pro – Multiple Accounts & App Cloner با بهره مندي از امکانات و قابليت هايي متنوع در زمينه ايجاد نسخه کلون برنامه ها توسط توسعه دهنده اش به صورت رايگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاري منتشر شده و امتياز 4.5 از 5.0 را به وسيله کاربران گوگل پلي دريافت نموده است که هم اکنون مي توانيد جديد ترين نسخه آنلاک شده آن را از ديتابيس عظيم وب سايت فارسرويد دريافت نماييد.



  • تغییرات نسخه 2.1.4

    • * Fully compatible with Android 12
    • * Fixed some bugs for better experience
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران