آخرین نسخه ــ موتور و ماشین سواری RedLine Rush

دسته بندی:

Redline Rush v1.4.0 Mod – بازی ماشین سواری اچ دی و محبوب رد لاین راش اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

تا به امروز ما سعیمان بر این بوده است که به محض منتشر شدن جدیدترین بازی های باکیفیت و عالی آن را برای شما دوستداران بازی های اندرویدی منتشر کنیم ؛ در این راستا بازی های ماشین سواری به دلیل محبوبیت ان نزد شما ، در اولویت قرار دارند و امروز نیز با بازی هیجان انگیز Redline Rush در خدمت شما هستیم ! در بازی اندرویدی Redline Rush باید خود را برای نشان دادن مهارت های خاص به پلیس آماده کنید و در میان ترافیک های سنگین از دست پلیس فرار کنید ! انواع ماشین های جدید همچون فراری، لامبورگینی و .. در دسترس شما هستند تا بر آن ها سوار شوید و با آن ها پلیس ها را دست بیندازید و در بزرگراه ها با سرعتی بسیار بالا پلیس ها را کلافه کنید! در طول مسیر باید دقت کنید که با ماشین های اطراف تصادف نکنید و از اتومبیل خود بخوبی محافظت کرده تا خراب نشود ؛ همچنین قدرت های یو پی اس زیادی برای افزودن جذابیت بازی وجود دارند که از آن ها نیز میتوانید بهره برده و هیجان بازی را بیش از پیش گردانید! گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان اور، کنترلرهای خوب، حضور ده ها ماشین رویایی برای باز کردن، طراحی خوب و گیم پلی اعتیاداور بازی Redline Rush تجربه ای متفاوت از بازیهای ماشین سورای را برایتان با ارمغان خواهند اورد!

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Redline Rush اندروید :

  • پخش آهنگ های هیجان انگیز در حین رانندگی برای افزایش جذابیت
  • در اختیار قرار دادن بیش از 8 خودروی اسپرت
  • صحنه های هیجان انگیز تصادف
  • پشتیبانی کامل از تبلت های اندرویدی
  • دارا بودن گرافیک نسبتا عالی و گیم پلی اعتیاد آور

نسخه جدید بازی Redline Rush امروز در مارکت اندروید به صورت رایگان عرضه شده است و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را سکب کند که ما در اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان همزمان با انتشار آن را به همراره فایل دیتا و مود برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم. شما می توانید علاوه بر مشاهده ی تصاویر و تریلری از محیط بازی ، آن را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.crescentmoongames.redline _ rush را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران