دانلود نسخه کامل Hole.io

دسته بندی:

آپدیت 29 اردیبهشت: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Hole.io v1.15.2 Mod – بازی آرکید و بسیار مهیج “نبرد گودال ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن اسکین ها) به صورت جداگانه آفلاین امکان بازی به صورت چندنفره با بلوتوث

Hole.io – نبرد گودال ها یک بازی بسیار جنجالی و پرطرفدار از استودیوی خلاق و معروف VOODOO می باشد که درست مثل تقریباً تمام دیگر بازی هایش در سبک آرکید و تفننی عرضه شده است. شرکت VOODOO قبل از این هم بازی های متعدد و بسیار محبوبی مثل سری بازی های Paper.io و Paper.io 2 و بازی های دیگری همچون Helix Jump ، Flying Arrow و یا aquapark.io تولید و عرضه کرده بود. در کل باید گفت که این توسعه دهنده یکی از رقبای اصلی سبک آرکید و تفننی حال حاضر در زمینه بازی های موبایلی است و تا کنون با تولید و انتشار بیش از 30 عنوان مختلف، یکی از پرافتخارترین ها در این حوزه است. در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از بازی های این استودیو که از قضا یکی از محبوب ترین بازی های ساخته شده به دست این سازنده است را خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی معرفی کنیم. بازی پیش رو با نام Hole.io معروف شده است و از جمله بازی های قدیمی این سازنده است. باید گفت Hole.io نقش بسیار زیادی در افزایش شهرت و محوبیت VOODOO داشته است و یکی از نمادهای اصلی این استودیوی بازی سازی به شمار می رود. به جز این، بازی Hole.io را می توان پایه گذار سبک خاصی از بازی های آرکید و رقابتی دانست. این بازی بعدها توسط چندین توسعه دهنده دیگر تقلید شده و انواع و اقسام بازی های شبیه به آن تولید شدند! این بازی ایده ای بسیار ساده دارد اما این ایده آنقدر جذاب و دوست داشتنی و در عین حال سرگرم کننده و رقابتی است که بازخوردهای خیلی خوبی از مخاطبین گرفته است.

در بازی Hole.io شما در نقش یک گودال یا یک حفره بزرگ در یک شهر هستید. به جز شما چند گودال مشابه دیگر نیز که درواقع بازیکنان دیگر هستند حضور دارند. به محض شروع بازی، شما باید با دیگر حفره ها بر سر کسب امتیاز رقابت کنید. برای این منظور باید به سمت اشیاء مختلف مثل ساختمان ها حرکت کرده و آن ها را ببلعید تا بزرگ و بزرگ تر شوید. هرچه بزرگ تر شوید می توانید اجسام بزرگ تر را نیز به گودال خود بکشانید و باز هم بزرگ تر شوید. در همین حین رقبای شما هم در حال همین کار هستند و در مدتی کوتاه خواهید دید که رقابتی بسیار سنگین بین همه بازیکنان صورت می گیرد. اما چیزی که چالش بازی نبرد گودال ها را بیش از پیش می کند این است که نه تنها اجسام و آیتم های دیگر، بلکه بازیکنان می توانند حفره ها و گودال های کوچک تر از خودشان را نیز ببلعند! در این صورت بازیکن بلعیده شده بازنده خواهد بود! بنابراین باید تمرکز خود را روی بلعیدن هرچه سریع تر اجسام اطراف کنید و سپس به سراغ گودال های کوچک تر بروید و آن ها را نیز ببلعید تا امتیاز خوبی کسب کرده و بزرگ تر شوید. در همین حال باید از دست گودال های بزرگ تر نیز فرار کنید تا در دام آن ها نیفتید. این بازی در حالت عادی قابل اجرا به صورت آفلاین و با رقابت های بین شما و هوش مصنوعی بازی صورت می گیرد اما قابلیت جالبی که بازی Hole.io را به یکی از جذاب ترین بازی های این سبک تبدیل کرده، امکان بازی به صورت چندنفره از طریق بلوتوث می باشد. گفتنی است که این بازی تا به امروز رکورد بیش از 50 میلیون دانلود را به نام خود ثبت کرده و از رأی بیشتر از 700 هزار نفر توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. بازی جذاب و دوست داشتنی Hole.io همین حالا به صورت تست شده در سرورهای اپلیکیشن برتر به منظور دانلود قرار گرفته اند.

تغییرات نسخه ی v1.15.2 :

* برطرف سازی باگ ها و مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران