دانلود نسخه جدید DoodleDash برای اندروید

دسته بندی:

Doodle Dash v1.04.0 Mod – بازی تفننی – ماجراجویی “فرار آدمک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان آیتم های فروشگاه) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Doodle Dash – فرار آدمک نام یک بازی ساده، مهیج و سرگرم کننده در سبک تفننی است که در دسته بازی های ماجراجویی (Adventure) عرضه شده است. این بازی به وسیله استودیوی آمریکایی Ghostfall Studios به شکل رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. اپلیکیشن برتر باری دیگر و برای اولین بار در ایران اقدام به تهیه و بررسی این بازی برای شما عزیزان کرده و آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود شده به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده است. پس اگر به دنبال یک بازی ساده اما مهیج و تفننی هستید، بازی Doodle Dash می تواند برای شما انتخابی مناسب باشد. این روزها با انتشار بازی های حجیم، گرافیکی و سطح بالا، شاید خیلی ها به این فکر کنند که دیگر بازی های ساده جایگاهی در بین هواداران ندارند. اما همچنان بازی های زیادی در سبک و سیاقی ساده و کلاسیک ساخته می شوند که طرفداران بسیاری دارند و بدون شک بازی Doodle Dash یکی از آن هاست. این بازی از آن دست بازی هایی است که در عین سادگی می تواند شمارا مدت ها سرگرم کرده و حتی به نوبه خود به چالش بکشد.

در بازی Doodle Dash شما در نقش یک آدمک هستید که در یک مسیر در حال حرکت به سمت جلو است. او در حال دویدن است و باید از موانع مختلفی عبور کند. بازی هیچ داستان یا حتی هدف خاصی ندارد و صرفاً یک بازی تفننی است. البته هدف شما به عنوان بازیکن می تواند ثبت رکوردهای بیشتر در این بازی باشد. بنابراین می توان گفت که بازی Doodle Dash یک عنوان رکوردزنی است. هرچه در بازی بیشتر پیشروی کنید درجه سختی های آن نیز بیشتر می شود. نحوه بازی به طوری است که شخصیت بازی به صورت خودکار به سمت جلو می دود. وظیفه شما پریدن از روی موانع است. بدیهی است که هرنوع برخورد با هرکدام از موانع باعث باختن شما می شود. پس باید همیشه حواس خود را به جلو جمع کنید تا به محض نزدیک شدن به موانع از روی آن ها بپرید. شما حتی می توانید پرش های دوتایی انجام دهید چون بعضی از موانع نیاز به پرش های دوتایی دارند. از نظر طراحی ها باید گفت که این بازی با طراحی های کاملاً کارتونی در دنیایی دست ساز و خاکستری است. در مجموع باید گفت که بازی Doodle Dash می تواند با اینکه یک بازی ساده است شما را سرگرم کند و حتی باعث شود تا با این بازی با دوستان خود به رقابت بپردازید و برای ثبت رکوردهای بهتر تلاش کنید. اگر همچنان می خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید می توانید به ویدئوی تریلر بازی نگاهی بی اندازید و سپس در صورتی که دوست داشتید این بازی را تجربه کنید به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر رفته و آخرین نسخه Doodle Dash را به رایگان و تست شده دریافت کنید. قابل ذکر است که این بازی با کسب امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5.0 به یکی از بازی های پرمخاطب در سبک تفننی و ماجرایی تبدیل شده است.



  • تغییرات نسخه 1.04.0

    • -Optimization
    • -Reduced memory requirements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران