دانلود Ad Maker,Video Editor,Explainer Video Maker - برنامه ساخت سریع و حرفه ای ویدئو تبلیغاتی اندروید

دسته بندی:

Ad Maker,Video Editor,Explainer Video Maker v15.0 – اپلیکیشن ساخت سریع و حرفه ای ویدئو تبلیغاتی اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 32.99 دلار

برای داشتن یک کسب و کار موفق نیاز است که تمامی جوانب کاری را بررسی کرده و رقابتی هوشمندانه با رقیبان خود داشته باشیم. یکی از مهم ترین مواردی که کمک می کند خود را بالاتر از رقیبان مان نشان دهیم داشتن تبلیغاتی اصولی و بدون نقص است. متاسفانه مدیران بسیاری به این موضوع دقت ندارند! به هر اندازه که باید بر سرویس دهی تان تمرکز و نظارت داشته باشید داشتن نظارت بر تبلیغات نیز بسیار مهم می باشد. چندین روش تبلیغاتی برای حذف مخاطبین وجود دارد که یکی از بهترین آن ها، تبلیغ در وب سایت ها و فضای مجازی است. بی شک امروزه طیف عظیمی از انسان های سراسر جهان به اینترنت دسترسی داشته و حداقل چند دقیقه در روز را در این فضا سپری می کنند. پس می توان یکی از بهترین مکان ها برای داشتن تبلیغاتی موثر را سایت ها و یا شبکه های اجتماعی دانست. حال همین تبلیغات به چندین روش مختلف صورت می پذیرد که یکی از بهترین آن ها استفاده از ویدئو های تبلیغاتی می باشد. Ad Maker,Video Editor,Explainer Video Maker عنوان یک اپلیکیشن ساخت سریع و حرفه ای ویدئو تبلیغاتی می باشد که توسط Digital Marketing Tools توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر با فراهم سازی دسترسی کاربران به مجموعه ای از ابزار و گزینه های متنوع اجازه می دهد ویدئو های تبلیغاتی فوق العاده ای را ایجاد کرده و به سرعت رقیبان تان را پشت سر بگذارید. برای ساخت ویدئو های تبلیغاتی به وسیله این برنامه هیچ گونه نیاز به دانش های تخصصی طراحی نبوده و مبتدی ترین کاربران نیز قادر به رفع نیاز های شان می باشند. چندین قالب از پیش تنظیم شده در دسترسی کاربران قرار دارد که متناسب با نیاز های تان خواهید توانست از هر کدام شان استفاده کرده و آن را در سطوح بسیار بالایی شخصی سازی کنیم. متن های دلخواه تان را در یک فونت زیبا نوشته و با افزودن موسیقی پس زمینه به ویدئو جذابیت اش را دو چندان نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ad Maker,Video Editor,Explainer Video Maker اندروید :

  • مجموعه متنوعی از الگوهای تبلیغاتی تجاری حرفه ای و زیبا
  • دسته بندی تمامی الگو ها در گروه های مختلف
  • پشتیبانی از حالا سفارشی ساری الگو ها در سطوح بالا
  • چندین استیکر زیبا و جذاب برای استفاده در ویدئو ها
  • افزودن متن های تبلیغاتی با چندین فونت و جلوه متنی خاص
  • ویرایش ویدئو های انتخابی از گالری بدون نیاز به ابزار جانبی
  • حالت ویرایش چند لایه ای برای صرفه جویی در زمان
  • دریافت فایل خروجی با کیفیت در قالب دو فرمت gif و mp4
  • اشتراک گذاری آسان ویدئو ها در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Ad Maker,Video Editor,Explainer Video Maker با بهره مندی از چندین قابلیت و مجموعه ای از الگو های آماده تبلیغاتی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 32.99 دلاری منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت بزرگ و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 15.0

    • Bug fixed and performance improved.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران