دانلود برنامه ــ کاربردی Cricket Mazza 11

دسته بندی:

Cricket Mazza 11 Live Line & Fastest Score v2.11 ارائه نتایج زنده از بازی ها و مسابقات کریکت نسخه آنلاک و بهینه شده برنامه

کریکت یکی از ورزش های گروهی است که قدمتی نسبتا بالا دارد. زادگاه این ورزش بریتانیاست اما در دنیای امروز در کشور های متعددی در سراسر جهان طرفدار دارد و بازی می شود. کریکت در ابتدا یک ورزش مخصوص اشراف زادگان بود اما با گسترش مستعمرات بریتانیا این ورزش به کشور های مستعمره، توسط افسران انگلیسی آورده شد. یکی از مستعمره های بزرگ بریتانیا کشور هند بود که کریکت به آن هم وارد شد. هندی ها از کریکت استقبال بسیار خوبی کردند و خیلی زود به پرطرفدار ترین ورزش این کشور تبدیل شد. کریکت در پاکستان نیز طرفداران بسیار دارد و به دلیل اشتراک فرهنگی با منطقه بلوچستان، به ایران نیز وارد شده و توسط مردم منطقه دنبال می شود. مثل همه ورزش های دیگر، برای کریکت هم سالانه مسابقات بسیاری در سراسر جهان برگزار می شود. اگر به کریکت علاقه دارید و می خواهید مسابقات، نتایج، اخبار و حاشیه های آن را دنبال کنید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم را نباید از دست بدهید. Cricket Mazza 11 Live Line & Fastest Score عنوان یک اپلیکیشن جامع و کامل برای پیگیری مسابقات و اخبار کریکت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Cricket Mazza توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه یک منظره ۳۶۰ درجه ای از ورزش کریکت در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید به تمامی اطلاعات و جنبه های مختلف این ورزش اشراف کامل داشته باشید. نتایج زنده، آخرین تغییرات در تیم ها، اخبار بازیکنان و مربیان کریکت، حاشیه ها، نقل و انتقالات و اطلاعات دیگر را به صورت یکجا در این برنامه در دست خواهید داشت. علاوه بر این ها می توانید از جدول بازی ها، لیگ های مختلف،‌ رده بندی ها و … نیز اطلاع پیدا کنید. به همه این ها باید ویدئو های مسابقات، مصاحبه ها و …. را نیز اضافه کرد. این برنامه همه آن چیزی است که یک علاقه مند به کریکت به آن نیاز دارد. پس اگر این ورزش را دنبال کنید و به آن علاقه دارید، حتما باید این برنامه روی گوشی خود نصب داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cricket Mazza 11 Live Line & Fastest Score اندروید:

  • ارائه دید ۳۶۰ درجه ای به دنیای کریکت با تمامی جنبه ها و زوایای این ورزش
  • ارائه نتایج زنده از مسابقات کریکت در سراسر جهان
  • ارائه اطلاعات کامل از لیگ ها، بازیکن ها، رده بندی ها و مسابقات
  • جدول کامل مسابقات
  • ویدئو های مسابقات برگزار شده
  • مصاحبه ها، اخبار و حاشیه های کریکت
  • رابط کاربری بسیار زیبا

اپلیکیشن Cricket Mazza 11 Live Line & Fastest Score یکی از جامع ترین و کامل ترین برنامه ها برای دنبال کردن ورزش کریکت است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را از کاربران دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک و بهینه شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.11

    • Performance improvements and bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران