جدیدترین نسخه Geometryx

دسته بندی:

Geometryx: Geometry – Calculator v3.1 – مجموعه از محاسبه گر ها برای انجام انواع محاسبات هندسی در اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم به شما

هندسه یکی از قدیمی ترین شاخه های ریاضی است که تقریبا در آثار تاریخی تمامی جوامع بشری می توان نشانه های آن را دید. هندسه علم بررسی و شناخته فضا، اشیاء، اندازه ها و اشکال است که به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد، به صورت عمومی در مدارس تدریس می شود. علم هندسه غالبا شامل قوانین مختلف برای اندازه گیری است و همین آن را با بسیاری از رشته های مهندسی مرتبط می کند. قوانین هندسه زیاد هستند، به همین خاطر فراموش شدن آن ها بسیار معمول است. حتی نحوه استفاده از قوانین هم ممکن است فراموش شود. به همین خاطر در انجام محاسبات هندسی نمی توان تنها به ذهن اتکا کرد. برای حل این مشکل برنامه های خوبی ساخته شده اند که محاسبات هندسی را با دقت بالا روی گوشی همراه انجام می دهند و امروز در فاسروید با یکی از آن ها در خدمت شما هستیم. Geometryx: Geometry – Calculator عنوان یک اپلیکیشن برای انجام انواع محاسبات هندسی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط famobix توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه فوق العاده قادر به محاسبه مساحت، محیط، دور، طول مورب، حجم، مختصات مرکز هندسی، ارتفاع، طول کناره، زاویه، شعاع (داخلی، بیرونی)، لبه ها، طول قوس،خط، مساحت پایه، مساحت سطح جانبی و مساحت کل اشکال هندسی سه بعدی است و شما را از انجام محاسبات خلاص می کند. این برنامه در عین پیچیدگی ظاهری، تنها از توابع مثلثاتی، قضیه فیثاغورس و قضیه تالس برای انجام محاسباتش استفاده می کند و هیچ کد دیگری به آن اضافه نشده است. به همین خاطر دقت آن به اندازه دقت قوانینی است که از آن ها استفاده می کند و می توانید با خیال راحت از آن در انجام محاسبات خود بهره بگیرید. علاوه بر انجام محاسبات، فرمول ها و قوانین هندسی هم در برنامه گنجانده شده اند تا در مواقع لزوم بتوانید از آن ها برای یادآوری قوانین و انجام محاسبات به صورت دستی استفاده کنید. رابط کاربری برنامه به گونه ای طراحی شده است که پیدا کردن بخش های مورد نیاز در سریع ترین زمان صورت بگیرد و هر کسی با هر سطحی از دانش بتواند از برنامه برای حل مشکلات خود استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Geometryx: Geometry – Calculator اندروید:

  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • قابلیت انجام انواع محاسبات هندسی با دقت بالا
  • دارای قوانین و فرمول های هندسی
  • استفاده از توابع مثلثاتی ، قضیه فیثاغورس و قضیه تالس در انجام محاسبات

اپلیکیشن Geometryx: Geometry – Calculator ابزاری کاربردی و مفید برای همه دانش آموزان، دانشجویان، مهندسان و تکنسین هاست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.1

    • - added new 2D shape: Archimedean spiral
    • - added new 2D shape: L-Shape
    • - added option for showing angles in minutes, seconds
    • - added Favourites
    • - minor bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران