جدیدترین نسخه Dot n Beat

دسته بندی:

Dot n Beat – Test your hand speed v2.0.2 Mod – بازی موزیکال سرگرم کننده نقطه و ریتم مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (قلب، الماس و کیت جادویی نامحدود حذف تبلیغات) تست شده با اجرای آفلاین

Dot n Beat – Test your hand speed یک بازی موزیکال و موسیقیایی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Badsnowball Limited مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد! با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید سرعت عمل مغز خود و سرعت پردازش دست های تان را امتحان کنید! طیف گسترده ای از موزیک های معروف در این بازی گنجانده شده است که در مراحل پخش می شوند و باید ریتم آن ها را بنوازید! همانطور که از نام بازی مشخص است سر و کار شما در بازی با نقطه سفید رنگی است که حکم کارکتر اصلی بازی را دارد و باید با دستان خود آن را هدایت کنید و به نواختن موزیک مشغول شوید! انواع و اقسام مراحل و سطوح منحصر به فرد در بازی وجود دارد که در همه ان ها شمایید و یک نقطه و ریتم های موزیک! تمام حواس خود را به ریتم ها گره بزنید و با انگشت اشاره یا شصت خود ریتم ها را بنوازید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و رکورد بزنید! بازیهای موزیکال از ان دسته از بازیهایی هستند که روح و روان شما را درگیر می کنند، وقتی این موزیک ها از برترین و مشهورترین موزیک های دنیا باشد بدون شک روان تان را بر هم می انگیزد و حسی متفاوت را به شما القا می کند! اگر از علاقه مندان به بازیهای موزیکال و یا موزیک های معروف دنیا هستید به هیچ وجه Dot n Beat – Test your hand speed را از دست ندهید!

بازی Dot n Beat – Test your hand speed تا به امروز بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و بر اساس هزاران رای امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کرده است. از ویژگی های کلی بازی می توان به شامل بودن صدها مرحله خاص، کنترلرهای لمسی فوق العاده، امکان به چالش کشیدن دوستان خود در سراسر دنیا، در دسترس بودن چالش های مختلف در مراحل، باز کردن قفل کارکترهای مختلف و … اشاره کرد! شما به عنوان یک کاربر دوستدار بازیهای موسیقیایی قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بکنید و برای روزها مشغول شوید!



  • تغییرات نسخه 2.0.2

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران