نسخه جدید و کامل Merge Plants

دسته بندی:

Merge Plants – Monster Defense v1.5.9 Mod – بازی ادغام گیاهان – دفاع در برابر هیولا ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس – بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Merge Plants – Monster Defense نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی ONESOFT برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ONESOFT پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق بازی هایی مثل Prison Escape: Stickman Adventure ، A 1945 Classic Arcade ، Falcon Squad: Galaxy Attack – Free shooting games ، و ده ها بازی خارق العاده دیگر است و با میلیون ها دانلود کارنامه تحسین برانگیزی را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است. Merge Plants – Monster Defense هم یکی از خارق العاده ترین بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی تا کنون بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده و با استقبال کم نظیر گیمر ها از سراسر جهان همراه بوده است. Merge Plants – Monster Defense اساساً یک نبرد بین گیاهان و زامبی هاست. اگر از علاقه مندان به بازی های زامبی و برج دفاعی باشید، حتماً در شروع بازی متوجه شباهت های این بازی با بازی معروف و پرطرفدار Plants vs Zombies می شوید. اما در حالی که ایده بازی Merge Plants – Monster Defense از بازی Plants vs Zombies الهام گرفته است، در عین حال Merge Plants – Monster با ویژگی های خاصی که دارد یک بازی کاملاً متفاوت است و قطعاً می تواند رقیب خوبی برای Plants vs Zombies باشد. ساختار بازی به صورت مرحله ای و در استیج های مختلف طراحی شده و در گیم پلی آن از مکانیزم های مرسومی که معمولاً در بازی های برج دفاعی دیده می شود استفاده شده است. در هر مرحله از بازی زامبی ها از یک طرف حرکت می کنند و سعی می کنند با عبور از خیابان وارد شهر شوند. اما شما وظیفه دارید با استفاده از باغچه خودتان و گیاهان تان جلوی آنها را بگیرید و نگذارید که این کار را انجام دهند.

در هر مرحله از بازی Merge Plants – Monster Defense شما به ۱۲ جایگاه برای قرار دادن گیاهان تان دسترسی دارید. در ابتدا فقط چند جایگاه برای شما در دسترس است و نمی توانید از پتانسیل کامل باغچه خودتان برای مقابله با زامبی ها استفاده کنید. اما رفته رفته که زامبی ها را کشتید و پول به دست آوردید می توانید یک به یک همه این جایگاه ها را آنلاک کنید و گیاهان تان را در باغچه خودتان قرار دهید. هر گیاه دارای ویژگی های خاصی است و با دانه هایی که به سمت زامبی ها پرتاب می کند می تواند زامبی ها را بکشد. اما شما می توانید وقتی که گیاهان بزرگ شدند آنها را با گیاهان مشابه خودشان ادغام کنید تا به گونه های برتر و قوی تری تبدیل شوند و سریع تر زامبی ها را بکشند. این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و عامل اصلی موفقیت شما در بازی است. چراکه در هر مرحله، هم تعداد زامبی ها بیشتر می شوند و هم قدرت آنها افزایش می یابد و به همین دلیل هم دیرتر کشته می شوند. علی رغم این، پس از کشتن هر چند موج از زامبی ها، شما باید با باس های آنها هم مقابله کنید و بتوانید باس های قدرتمند شان را هم بکشید. بنابراین، شما باید دائماً جایگاه ها را آنلاک کنید و گیاهان جدید به وجود بیاورید تا بتوانید با یک استراتژی دقیق از پس این زامبی های خبیث بر بیایید و همه آنها را نابود کنید و نگذارید به مقاصد شوم شان برسند. روی هم رفته، کمپین Merge Plants – Monster Defense پر از چالش های مختلف است که شما را برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد و مطمئناً اگر شما به بازی های برج دفاعی و زامبی علاقه داشته باشید، این بازی می تواند لحظات خوش و لذت بخشی را برای شما رقم بزند و ما ۱۰۰٪ پیشنهادش می کنیم. Merge Plants – Monster Defense توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5.9

    • New features on new version:
    • 👉Add more powerful trees and monsters.
    • 👉Add more effects.
    • 👉Add more levels.
    • Discover and Experience Merge Plants!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران