نسخه آخر و کامل PastelWalls برای موبایل

دسته بندی:

PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers v1.0.1 – اپلیکیشن تصاویر زمینه خلاقانه وکتور اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers عنوان یک اپلیکیشن مجموعه تصاویر زمینه خلاقانه وکتور اندروید می باشد که توسط One4Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از بهترین راه های ممکن برای ایجاد تغییرات در اینترفیس اسمارت فون های اندرویدی ایجاد تغییرات در تصاویر زمینه می باشد. ما به کمک والپیپر ها می توانیم زیبایی صفحه نمایش را دو چندان کرده و جلوه ای خاص به آیکون ها و ویجت های هوم اسکرین ببخشیم. گرچه منابع بسیاری برای دریافت والپیپر ها در اختیار کاربران دستگاه های هوشمند قرار دارد اما نکته ای که در بسیاری از موارد توجه ما را به خود جلب می کند تکراری بودن این تصاویر و هم چنین کیفیت بسیار پایین آن ها می باشد. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده ایم برنامه های دریافت تصاویر زمینه را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست نیز همانند همیشه چنین تصمیمی گرفته و قصد داریم برای اولین بار در ایران شما را با یک استارت اپ فوق العاده آشنا نماییم. نرم افزار PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers عنوان یک استارت اپ فوق العاده برای دسترسی به مجموعه ای از والپیپر های خلاقانه وکتور و پاستیلی می باشد. به کمک این اپ هوشمند می توانید به مجموعه ای از تصاویر زمینه دسترسی داشته و هر کسی را محو جلوه خاص صفحه نمایش اسمارت فون خود کنید. بدون شک در این برنامه به مجموعه ای از امکانات منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers برنامه ای برای دسترسی به تصاویر زمینه خلاقانه وکتور

اگر به عنوان پست و سر تیتر توضیحات توجه کنید ما بار ها به خلاقانه بودن تصاویر موجود در PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers اشاره کرده ایم! دلیل این موضوع دقیقا همین است! خلاقانه و منحصر به فرد. این دو ویژگی از مهم ترین ویژگی هایی است که توسعه دهنده توجه ویژه ای به آن ها داشته است. اگر دقت کنید ما بار ها به این موضوع اشاره کرده ایم که نرم افزار های موجود در این زمینه معمولا تصاویری تکراری را در اختیار تان قرار می دهند. اما این موضوع در ارتباط با پاستل والز کاملا متفاوت است، زیرا والپیپر ها به طور اختصاصی توسط سازنده و تیم طراحی ایجاد شده و با نهایت کیفیت عرضه می شوند. طراحان تلاش کرده اند که از هیچ گونه والپیپری الگو برداری نکرده و دقیقا همان چیزی که در ذهن خود دارند به تصویر زمینه ای فوق العاده تبدیل کنند.

دسته بندی والپیپر ها در گروه های مختلف

از دیگر ویژگی های برنامه PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers می توان به دسته بندی هوشمندانه تمامی والپیپر ها اشاره کرد. گرچه تصاویر زمینه موجود در این مجموعه به 75 والپیپر محدود می شوند؛ اما سازنده تلاش کرده است که آن ها را دقیقا در گروه هایی مرتبط قرار دهد. این موضوع به شما عزیزان کمک می کند که انتخاب بهتری داشته و بتوانید جذاب ترین والپیپر ها را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. اگر بیش از یک تصویر توجه شما را به خود جلب کرد تنها کافی است تا آن را علامت گذاری کرده و با افزودنش به لیست علاقه مندی ها، در جست و جو های بعدی خود بدون هیچ گونه اتلاف وقتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

والپیپر های استاتیک در کنار والپیپر های زنده

از دیگر نکاتی که توجه ما را به خودش جلب می کند دسترسی داشتن به تصاویر زمینه استاتیک در کنار تصاویر زمینه زنده می باشد. هم اکنون که در حال نگارش این پست هستیم از مجموعه 75 والپیپر موجود بیش از 16 والپیپر برنامه PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers جزو لایو والپیپر ها هستند. این بدان معنی است که برای دسترسی داشتن به این سری از تصاویر زمینه به هیچ گونه برنامه و یا ابزار جانبی دیگری نیاز ندارید. علاوه بر این توسعه دهنده با به روز رسانی های مداوم تلاش می کند که جدید ترین طرح های موجود را در اختیار کاربرانش قرار دهد. به همین دلیل بهتر است این اپ فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers اندروید :

  • دسترس به مجموعه ای بی نظیر از تصاویر زمینه خلاقانه وکتور و پاستیلی اندروید
  • کیفیت بسیار بالای تصاویر به نسبت دیگر برنامه های مشابه موجود در مارکت اندروید
  • دسته بندی تمامی تصاویر برای دسترسی سریع و هدفمند
  • بیش از 16 لایو والپیپر مختلف در کنار تصاویر زمینه استاتیک
  • علامت گذاری تصاویر زمینه مورد علاقه خود در لیستی جداگانه
  • به ورز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به والپیپر های جدید

اپلیکیشن PastelWalls – Beautiful pastel wallpapers با بهره مندی از امکانات و مجموعه تصاویر زمینه اختصاصی خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. توجه داشته باشید که این برنامه تا به کنون فروشی نداشته و با دریافت آن از وب سایت اپلیکیشن برتر بدون شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.



  • تغییرات نسخه 1.0.1

    • Initial release
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران