دانلود نسخه جدید CreamyPro

دسته بندی:

Creamypro Icon pack v1.1.1 – اپلیکیشن آیکون پک جالب و با کیفیت خامه ای اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

اگر شما نیز جزو کاربران قدیمی سیستم عامل اندروید باشید حتما می دانید که توسعه دهندگان آن توجه بسیاری به شخصی سازی دارند. این توجه ناشی از اهمیت و احترام به سلیقه کاربران می باشد و کمک می کند که هر آن چیزی را که دوست دارید در رابط کاربری تغییر دهید. به طور پیش فرض گزینه های متنوعی برای شخصی سازی در اختیار ما قرار دارد که هر کدام شان به نوعی بخشی از صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار می دهند. بخش زیادی از نمایشگر توسط آیکون ها پوشانده شده است؛ بنابراین با ایجاد تغییرات در آیکون ها می توان رابط کاربری را در سطح بسیار بالایی شخصی سازی نمود. روش های متنوعی برای تغییر این نماد ها وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از آیکون پک ها می باشد. Creamypro Icon pack عنوان آیکون پک جالب و با کیفیت خامه ای می باشد که توسط ASN360 توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این آیکون پک خامه ای با داشتن طرح هایی خاص کمک می کند که صفحه نمایش را به آسانی شخصی سازی کرده و با ایجاد تنوع علاقه خود را برای استفاده از گوشی هوشمند تان دو چندان کنید. بیش از 1400 آیکون گوناگون در اختیار کاربران این نرم افزار قرار دارد که برنامه های بسیار را تحت پشتیبانی اش قرار می دهد. رنگ های استفاده شده در این نماد ها بسیار خاص بوده و طرح های موجود شما را جذب خود اش می کند. داشبورد این آیکون پک به گونه ای طراحی شده است که حتی مبتدی ترین کاربران نیز می توانند از آن استفاده کرده و نیاز های شان را به آسانی برطرف سازند. همراه این نماد ها مجموعه ای از تصاویر زمینه اختصاصی نیز در دسترس می باشد که لذت استفاده از این نماد ها را افزایش می دهد. برای دسترسی داشتن به آیکون هایی جدید تیم توسعه دهنده دیتابیس را به صورت هفتگی به روز رسانی کرده و جدید ترین طرح ها را ارائه خواهد داد. علاوه بر این باید اشاره کنیم که این آیکون پک از لانچر های محبوب بسیاری پشتیبانی می نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Creamypro Icon pack اندروید :

  • دسترسی به بیش از 1400 آیکون خاص با طرح خامه ای
  • کیفیت بسیار بالای آیکون و هم چنین رنگ هایی جذاب
  • داشبورد ساده برای استفاده مبتدی ترین کاربران از آیکون ها
  • به روز رسانی های هفتگی برای دسترسی داشتن به جدید ترین نماد ها
  • مجموعه ای از تصاویر زمینه طراحی شده توسط تیم توسعه دهنده
  • پشتیبانی از لانچر های محبوب و پر طرفدار اندرویدی

اپلیکیشن Creamypro Icon pack با برخورداری از آیکون هایی گوناگون با طرح هایی خاص توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر شده و توانسته امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را به صورت کاملا رایگان از وب سایت محبوب و پر محتوای اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.1

    • • Initial Release with 1400 Icons
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران