جدیدترین نسخه Auto-rotate Control Pro

دسته بندی:

Auto-rotate Control Pro v1.2.0 هوشمند سازی چرخش خودکار صفحه نمایش اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما

گوشی های هوشمند قابلیت های بسیار جالبی دارند که استفاده روزانه از آن ها را بسیار راحت تر و آسان تر می کنند. این قابلیت ها در طول زمان و با مطالعه روی مشکلات و نیاز های کاربران به وجود آمده اند و از دلایل اصلی موفقیت گوشی های هوشمند، به حساب می آیند. از جمله این قابلیت های جالب می توان به ویژگی چرخش صفحه نمایش اشاره کرد. روی گوشی های امروزی یک سنسور مخصوص وجود دارد که چرخش گوشی را تشخیص داده و متناسب با آن صفحه را می چرخاند. چرخش صفحه نمایش برای دیدن فیلم، عکس، بازی و …. بسیار مفید است و کاربر را قادر به استفاده از صفحه نمایش بزرگتر و در نتیجه رسیدن به لذت بیشتر می کند. در مقابل در اپلیکیشن هایی مثل پیام رسان ها، مرورگر های وب و … لازم است که صفحه نمایش حالت عمودی خود را حفظ کند تا بهتر بتوان محتوای موجود روی صفحه را دید و با آن کار کرد. به همین دلیل این ویژگی را می توان به صورت دستی خاموش و روشن کرد و یک شورتکات برای این کار در منوی تنظیمات سریع همه گوشی ها وجود دارد. مطمئنا شما هم مثل اغلب کاربران، از این که هر بار و با سوئیچ بین برنامه ها، تنظیمات چرخش تصویر را عوض کنید، کلافه هستید و این کار آزارتان می دهد. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که این مشکل را به شیوه ای هوشمندانه و با راه حلی عالی رفع می کند. Auto-rotate Control Pro عنوان یک اپلیکیشن برای تنظیم چرخش خودکار صفحه نمایش، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط HDM Dev Team توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. روش کار این برنامه به این صورت است که در آن یک بار چرخش صفحه نمایش را برای برنامه های مختلف تنظیم می کنید و پس از آن برنامه به صورت خودکار بقیه کار ها را انجام می دهد. برای مثال برای برنامه یوتیوب، فعال بودن چرخش صفحه نمایش را تنظیم می کنید و روی برنامه تلگرام چرخش را غیر فعال می کنید. بنابراین هنگامی که یوتیوب را باز می کنید و گوشی را می چرخانید، صفحه می چرخد ولی هنگامی روی برنامه تلگرام این کار را می کنید،‌ صفحه چرخش نمی کند. بنابراین دیگر لازم نیست هر بار به صورت دستی تنظیمات چرخش صفحه نمایش را تغییر دهید و این کار به صورت خودکار انجام خواهد گرفت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Auto-rotate Control Pro اندروید:

  • بهبود تجربه کاربری اندروید
  • کاربری بسیار ساده و آسان
  • نمایش کنترل ها در قسمت نوتیفیکشن
  • ذخیره خودکار تغییر تنظیمات اعمال شده با کنترل های نوتیفیکیشن

اپلیکیشن Auto-rotate Control Pro ابزاری عالی برای همه کاربران تبلت و گوشی های اندرویدی است که استفاده از این دستگاه ها را بسیار آسان تر می کند و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.0

    • Made minor improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران