دانلود نسخه جدید Diary

دسته بندی:

Diary – Write Journal, Memoir, Mood & Notes book v2.12.0 – ابزار کامل و جامع خاطره نویسی برای اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه

نوشتن خاطرات یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال احساسات و تجربه است. خاطره نویسی از سالیان دور در بین انسان ‌ها رواج داشته است. در سال های اخیر نتیجه تحقیقات بسیاری نشان داده است که نوشتن خاطرات به خالی شدن انسان از استرس و اضطراب های روزانه کمک می کند و افکار و باور های انسان را نظم می بخشد. علاوه بر این با ثبت خاطرات می ‌توان آن ها را جاودانه کرد و با بازگشت به آنها در آینده از حس نوستالژی لذت بخشی برخوردار شد. گوشی های هوشمند ابزار هایی عالی برای ثبت نوشته ها و نگهداری از آنها هستند و امروز با برنامه‌ای برای ثبت خاطرات در آنها در خدمت شما هستیم. Diary – Write Journal, Memoir, Mood & Notes book عنوان یک اپلیکیشن عالی برای ثبت و نگهداری خاطرات، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Ascendik Niš توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. رابط کاربری این برنامه به شکل زیبایی طراحی شده است تا شما را به نوشتن هرچه بیشتر خاطرات تشویق کند. امنیت برنامه بالاست و می توانید با استفاده از پین و پسورد از خاطرات خود در مقابل دسترسی های غیرمجاز محافظت کنید. محدودیتی در نوشتن خاطرات وجود ندارد و در هنگام نوشتن خاطرات خود می ‌توانید از ایموجی و عکس هم در بین متون استفاده کنید. قسمت های مختلف برنامه مثل تم و فونت قابل شخصی سازی است. همچنین می توانید برنامه را به حافظه ابری دراپ‌باکس متصل کرده و داده های آن را با حافظه ابری هماهنگ کنید تا بتوانید به آنها در هر جایی، از روی هر دستگاهی دسترسی داشته باشید و خاطرات خود را از خطر حذف شدن در امان نگه دارید. قابلیت خروجی گرفتن از خاطرات در قالب فایل های pdf هم فراهم شده است تا بتوانید خاطرات خود را با دیگران به آسانی و در قالبی بهینه به اشتراک بگذارید. با تنظیم یک یادآور می توانید خاطره نویسی را برای خود یادآوری کنید تا هر روز در یک زمان خاص به شما برای نوشتن خاطرات اعلان داده شود و به این ترتیب خاطرات هیچ روزی را از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Diary – Write Journal, Memoir, Mood & Notes book اندروید:

  • رابط کاربری زیبا و جذاب
  • امکان حفاظت از خاطرات با پسورد
  • قابلیت اتصال برنامه به دراپ باکس برای هماهنگی و نگهدای اطلاعات
  • قابلیت خروجی گرفتن از خاطرات در قالب فایل های پی دی اف
  • امکان استفاده از ایموجی و تصویر در بین متن
  • امکان تنظیم یادآور برای اعلان روزانه برای نوشتن خاطرات هر روز
  • قابلیت شخصی سازی قسمت های مختلف برنامه مثل تم، فونت و …

اپلیکیشن Diary – Write Journal, Memoir, Mood & Notes book یک ابزار زیبا و کارآمد برای ثبت و نگهداری خاطرات است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.12.0

    • Checkout new amazing theme Sakura
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران