دانلود جدیدترین نسخه Stickery

دسته بندی:

Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram v2.1 – اپلیکیشن ساخت استیکر تلگرام و واتساپ اندروید نسخه حرفه ای کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار

Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram عنوان یک اپلیکیشن ساخت استیکر تلگرام و واتساپ اندروید می باشد که توسط Bocadil Infinite توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. استیکر ها مواردی هستند که به کمک شان می توان، به متون بدون جان، جان بخشید! تصور کنید اگر همین استیکر ها نبودند هنگام چت کردن در پیام رسان هایی نظیر واتساپ و یا حتی تلگرام نمی توانستید احساسات خود را به خوبی بروز دهید. ما برای دسترسی داشتن به استیکر های جدید می توانیم از راه های مختلفی اقدام کنیم! خب قاعدتا سازندگان مسنجر ها استیکر هایی را به صورت پیش فرض در اختیار کاربرانشان قرار می دهند؛ اما اگر بخواهیم با شما صادق باشیم تنها درصد کمی از آن ها دارای جذابیت هستند. گرچه باید اشاره کنیم که توسعه دهندگان شبکه های اجتماعی و یا حتی پیام رسان ها خود نیز از این موضوع آگاه اند! به همین دلیل در بسیاری از مواقع ابزاری را برای ساخت استیکر در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. راه های متنوعی برای ساخت استیکر های شخصی وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین آن ها، استفاده از ابزار های جانبی می باشد. نرم افزار Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram یکی از جالب توجه ترین برنامه ها برای ساخت استیکر های واتساپ و تلگرام به شمار رفته، که روز به روز نیز به طرفدارانش اضافه می شود. به کمک این نرم افزار شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن استیکر هایی فوق العاده را از عکس های موجود در حافظه اسمارت فون تان ایجاد کنید.

ساخت استیکر در Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram تنها در چند مرحله

همان طور که در توضیحات بالا نیز اندکی به آن اشاره کردیم، یکی از جالب توجه ترین ویژگی های Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram ساخت استیکر تنها در چند گام می باشد. برای ایجاد استیکر ها در این نرم افزار هیچ گونه نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نیست، بلکه تنها کافی است تا یک پروژه جدید را ایجاد کرده، نام آن را مشخص کنید و سپس تصاویر مورد علاقه تان را برای ساخت استیکر ها فرا بخوانید. انتخاب مرز استیکر ها در هنگام جداسازی قسمت ای دلخواه تان از تصاویر به دست شما بوده و هر چه قدر در این بخش دقت داشته باشید، برچسب هایی زیبا نیز دریافت خواهید نمود.

دسترسی به میلیون ها استیکر از پیش ساخته شده

نرم افزار Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram نه تنها ابزار لازم برای ساخت استیکر ها را در اختیار ما قرار می دهد، بلکه دسترسی ما را به میلیون ها برچسب برقرار می کند! تمامی این استیکر های آماده توسط دیگر کاربران این اپلیکیشن ساخته شده و در اختیار دیگران قرار داده شده است. شما نه تنها می توانید خود از این برچسب ها استفاده کنید، بلکه قادر خواهید بود آن ها را با دیگر دوستان تان به اشتراک بگذارید.

ویرایشگر حرفه ای استیکر ها

یکی از مهم ترین بخش هایی که تیم سازنده Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram مانور ویژه ای روی آن داشته است؛ مجموعه ابزار ارائه شده برای ویرایش استیکر ها می باشد. به کمک این ابزار قادر خواهید بود که زیبایی برچسب ها را دو چندان کرده و موارد دلخواه را به آن ها اضافه کنید. از مهم ترین این ابزار می توان به افزودن متن به استیکر ها اشاره کرد که در بسیاری از مواقع کاربرد های فراوانی دارد. شما می توانید جملات و کلمات دلخواه تان را در قالب فونت های گوناگون، در رنگ های مختلف به برچسب ها اضافه کنید. ساخت استیکر در این اپ هوشمند تنها به شما و میزان خلاقیت تان بستگی دارد، پس وقت را تلف نکرده و با دانلود آن شروع به ساخت برچسب هایی خنده دار و بامزه کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram اندروید :

  • ساخت استیکر هایی جذاب در کوتاه ترین زمان ممکن از تصاویر گالری
  • مراحل ساده ساخت استیکر ها تنها با چند اشاره
  • برش دقیق قسمتی از تصاویر برای تبدیل به استیکر
  • ارائه مجموعه ای از ابزار متنوع برای ویرایش استیکر های تان
  • افزودن جملات و یا کلمات مختلف به برچسب ها
  • سفارشی سازی حاشیه استیکر ها
  • دسترسی داشتن به میلیون ها استیکر ساخته شده توسط کاربران

اپلیکیشن Stickery – Sticker maker for WhatsApp and Telegram با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوعش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شما کاربران ایرانی هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.1

    • Stickery for Android has been updated!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران