دانلود نسخه آخر Frost KWGT

دسته بندی:

Frost KWGT v5.2 – اپلیکیشن ویجت های آماده جذاب فراست مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

Frost KWGT عنوان ویجت های آماده جذاب فراست می باشد که توسط Droid Beauty توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. روزمرگی همان چیزی است که تمامی ما انسان ها از آن فرار می کنیم. روزمرگی می تواند تمامی جنبه های زندگی ما را در برگیرد که در نهایت به کاهش انرژی برای آغاز یک روز پر تلاش ختم می شود. به طور متوسط تمامی ما در هر روز چندین ساعت از اسمارت فون های مان استفاده می کنیم. خوشبختانه سیستم عامل اندروید برای جلوگیری از ایجاد این روزمرگی ها امکانات متنوعی را در اختیار کاربران اش قرار می دهد. امکاناتی که اجازه می دهند رابط کاربری را به سادگی تغییر داده و زیبایی آن را چندین برابر کنید. یکی از مهم ترین ابزار این سیستم عامل، ویجت ها می باشند. ابزارک ها به ما اجازه می دهند که بدون نیاز به اجرای نرم افزار ها نیاز های خود را به سرعت برطرف کرده و دستورات را تنها با لمس یک گزینه اجرا کنیم. اما همان طور که می دانید ویجت های پیش فرض بسیار محدود هستند و محدودا از طراحی مناسبی برخوردار نیستند. به همین دلیل کاربران به دنبال استفاده از ویجت های جانبی هستند. Frost KWGT فراست یک پک کامل از مجموعه ویجت هایی است که کمک می کند از دست روزمرگی ها خلاص شده و بار دیگر از کار با گوشی هوشمند تان لذت ببرید. بیش از 50 ویجت مختلف در این بسته قرار دارد که هر کدام شان به نوعی نیاز های تان را برطرف می کنند؛ از نمایش تاریخ و ساعت گرفته تا ابزارکی برای مشاهده شرایط آب و هوایی! یکی از دلایلی که این ویجت پک را بسیار خاص جلوه می دهد؛ طراحی فوق العاده آن می باشد. به گونه ای که تیم توسعه دهنده برای طراحی هر کدام از این ابزارک ها ساعت ها وقت صرف کرده و از بهترین رنگ های ممکن استفاده نموده است. بر خلاف بسیاری از بسته های ویجت موجود در مارکت اندروید این استارت اپ از لانچر های مختلفی پشتیبانی می کند. تنها توجه داشته باشید که برای استفاده از این بسته بی نظیر نیاز به نسخه حرفه ای نرم افزار KWGT دارید. ( ما در پست های گذشته نسخه حرفه ای این برنامه را بدون هیچ گونه مشکلی عرضه نموده ایم. )

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Frost KWGT اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از ویجت های متنوع و گوناگون
  • بیش از 50 ابزارک فوق العاده برای شخصی سازی هر چه بیشتر رابط کاربری
  • رفع بسیاری از نیاز های روزمره شما با استفاده از این ویجت ها
  • طراحی فوق العاده زیبا با استفاده از بهترین رنگ های ممکن
  • پشتیبانی از پر طرفدار ترین لانچر های اندرویدی
  • به روز رسانی های سریع برای دسترسی داشتن به ویجت های جدید

اپلیکیشن Frost KWGT با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 5.0 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت تنمایید.



  • تغییرات نسخه 5.2

    • - redesigned FrostWall02 KLWP preset
    • - 3 KLWP presets & 100 widgets in total
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران