جدیدترین نسخه Drawing Desk

دسته بندی:

Drawing Desk Draw Paint Color Doodle & Sketch Pad v5.8.5 – اپلیکیشن حرفه ای طراحی و نقاشی اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 30.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Drawing Desk Draw Paint Color Doodle & Sketch Pad عنوان یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی و نقاشی می باشد که توسط 4Axis Technologies توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. فراگیر شدن سیستم عامل اندروید در دستگاه های هوشمند باعث شد که برنامه نویسان مختلفی با اهداف گوناگون استارت اپ های مختلفی را خلق کرده و در اختیار کاربران قرار دهند. به گونه ای می توان گفت که هر نوع برنامه که نیاز داشته باشید در مارکت اندروید پیدا شده و نیاز های تان به بهترین شکل ممکن برطرف می شود. در گذشته اگر به کسی می گفتید که روزانه چندین ساعت به کمک گوشی هوشمند تان، به طراحی و یا نقاشی کشیدن می پردازید، بدون شک مسخره می شدید! اما باید بگوییم که در این سیستم عامل بهترین نرم افزار ها برای علاقه مندان به نقاشی در نظر گرفته شده است. جدای از علاقه مندی ذاتی، تحقیقات نشان می دهد که نقاشی در سنین بالا کمک می کند که سطح استرس را کاهش داده و تصمیمات بهتری برای شرایط مختلف زندگی تان بگیرید. بدون شک نرم افزار Drawing Desk Draw Paint Color Doodle & Sketch Pad یکی از بهترین گزینه های موجود برای علاقه مندان به طراحی می باشد. اپ فوق با فراهم سازی مجموعه ای از گزینه ها کمک می کند که در هر زمان و مکانی طرح های دلخواه خود را ایجاد کرده و بدون کوچک ترین خطایی نقاشی هایی بی نظیر بکشید. هر آنچه که برای ایجاد طرح های گوناگون نیاز داشته باشید در دسترس شما قرار داده می شود و محدودیتی در استفاده وجود ندارد. برای افزایش جزئیات و کاهش خطا از سیستم طرح های چند لایه ای استفاده نموده و رنگ ها را به گونه ای انتخاب کنید که نقاشی های تان جذاب تر جلوه دهند. از طرفی قلم مو های خاصی در حالت های گوناگون وجود دارند که متناسب با سبک نقاشی دلخواه تان قادر به بهره مندی از آن ها خواهید بود. تیم توسعه دهنده تلاش کرده است که یک گام فراتر نهاده و مجموعه ای از هزاران نقاشی آماده را در اختیار شما و فرزندان تان قرار دهد؛ تا در اوقات بیکاری به رنگ آمیزی شان بپردازید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Drawing Desk Draw Paint Color Doodle & Sketch Pad اندروید :

  • کشیدن طرح ها و نقاشی هایی فوق العاده با مجموعه ای از ابزار تخصصی
  • ابزار خاص برای کشیدن نقاشی در سبک های گوناگون
  • گزینه ای برای قرار دادن فیلتر روی تصاویر و افزودن استیکر به آن ها!
  • مجموعه ای از هزار نقاشی آماده مخصوص رنگ آمیزی
  • کنترل آسان بوم نقاشی
  • چندین پالت رنگی کامل و متنوع
  • 4 حالت نقاشی منحصر به فرد با توجه به سلیقه تان
  • اشتراک گذاری نقاشی و طرح های کشیده شده با دوستان خود

اپلیکیشن Drawing Desk Draw Paint Color Doodle & Sketch Pad با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 30.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.8.5

    • Bug Fixes and Performance improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

جدیدترین نسخه Concepts

جدیدترین نسخه Concepts

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران