دانلود جدیدترین نسخه Merriam-Webster Dictionary

دسته بندی:

Dictionary – Merriam-Webster v5.1.1 – اپلیکیشن فرهنگ لغت کامل و جامع مریام اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار

تمامی کشور ها با توجه به شرایط جغرافیایی شان به زبان خاص منطقه خود سخن می گویند. در تمامی زبان ها ما شاهد دیکشنری هایی هستیم، این دیکشنری ها که مجموعه ای از لغات زبان های گوناگون را در خود جای داده اند کمک می کنند معنی یک لغت یا کلمه را بهتر درک کرده و به تعریفی کامل از آن دسترسی داشته باشیم. همه ما می دانیم که محبوب ترین زبان در سراسر جهان انگلیسی می باشد و بیش از نیمی از مردم این کره خاکی به انگلیسی مسلط هستند. به همین دلیل تا به کنون فرهنگ لغت های بسیار برای آن نوشته و یا در قالب استارت اپ ها منتشر شده است. وب سایت اپلیکیشن برتر با داشتن یک تیم حرفه ای تا به کنون سعی داشته بهترین این دیکشنری ها را در اختیار تان قرار دهد و در این پست نیز قصد داریم شما را با یک اپ جدید آشنا کنیم! Dictionary – Merriam-Webster عنوان فرهنگ لغت کامل و جامع مریام می باشد که توسط شرکتی با همین نام توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شاید تا حدودی نیازی به توضیح نباشد و با دیکشنری ها آشنا باشید. این نرم افزار به شما عزیزان کمک می کند به تعاریف طیف وسیعی از کلمات دسترسی داشته و درک بهتری از آن ها داشته باشید. در حالت کلی از فرهنگ لغات می توان به عنوان یک منبع آموزشی استفاده کرد، که این موضوع در رابطه با دیکشنری مریام نیز مستثنی نیست. مجموعه قابلیت های موجود در این استارت اپ اجازه می دهد به سرعت توانایی های تان را در زبان انگلیسی افزایش داده و دایره واژگان خود را گسترده تر سازید. علاوه بر دسترسی داشتن به تعاریف، متضاد و مترادف های هر کلمه نیز مشخص شده است که در افزایش مهارت های تان کمک به سزایی می کند. یک سیستم آموزشی سرگرم کننده برای یادگیری لغت ها طراحی شده است، که با دنبال کردن آن مراحل یادگیری بسیار دلچسب تر می شود. به صورت صوتی و بدون لمس صفحه نمایش کلمات مورد نظر تان را جست و جو نموده و هر آن چیزی که نیاز است را یاد بگیرید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dictionary – Merriam-Webster اندروید :

  • تعاریف سریع و جامع در ارتباط با هر لغت به صورت جداگانه
  • دسترسی به مترادف و متضاد تمامی لغات بدون هیچ گونه محدودیتی
  • نمایش کلمات جدید به صورت روزانه با هدف گسترش دایره واژگان کاربر
  • یک سیستم آموزشی همراه با آزمون های سرگرم کننده برای سنجش توانایی های تان
  • قابلیت جست و جوی صوتی برای دسترسی سریع به توضیحات و تعاریف یک لغت
  • همراه بودن تمامی توضیحات با مثال هایی خاص برای درک بهتر
  • تلفظ صوتی لغات تنها با لمس یک گزینه
  • علامت گذاری لغت های مورد علاقه تان بدون هیچ گونه محدودیتی

اپلیکیشن Dictionary – Merriam-Webster به عنوان یک دیکشنری فوق العاده و کامل توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.49 دلار منتشر شده که توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید. همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این نرم افزار بی نظیر را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.1.1

    • Expanded dictionary!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران