دانلود نسخه آخر Sav PDF Viewer

دسته بندی:

Sav PDF Viewer Pro v1.4 – اپلیکیشن اجرای سریع pdf در اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

Sav PDF Viewer Pro عنوان یک اپلیکیشن اجرای سریع و آسان فایل های پی دی اف می باشد که توسط Saverio Morelli توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با توجه افزایش استفاده مردم از اسمارت فون ها و دستگاه های هوشمند اسناد دیجیتالی نیز روز به روز بیشتر شده و استفاده از آن ها در سراسر جهان رواج پیدا می کند. ما می توانیم به این اسناد دیجیتالی در فرمت های مختلفی دسترسی داشته باشیم، یکی از محبوب ترین این فرمت ها پی دی اف می باشد که نه تنها اسناد بلکه کتاب های زیادی در این فرمت در دسترس ما قرار دارند. مشکلی که گاها کاربران با آن رو به رو می شوند عدم اجرای صحیح و سریع فایل های pdf می باشد. در حالت پیش فرض ابزار مختلفی برای اجرای این دسته از فایل ها توسط اندروید، در نظر گرفته شده است که باید بگوییم این ابزار ممکن است در شرایطی قادر به اجرای پی دی اف های شما نباشند! همین موضوع باعث شده است که کاربران به دنبال نرم افزار های جانبی باشند؛ برنامه هایی که بدون تکیه بر سیستم و ابزار پیش فرض نیاز های کاربران خود را برطرف می کنند. بدون شک استارت اپ Sav PDF Viewer Pro یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین ابزار اجرا کننده فایل های پی دی اف در سراسر جهان به شمار می رود. به کمک این برنامه شما می توانید در یک چشم به هم زدن سند pdf خود را با جزئیاتی کامل اجرا کنید.

اجرای سریع و آسان pdf به کمک Sav PDF Viewer Pro

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم یکی از اصلی ترین مشکلات استارت اپ های اجرا کننده اسناد سرعت پایین آن ها می باشد. توسعه دهندگان نرم افزار Sav PDF Viewer Pro با دانستن این موضوع تلاش کرده اند که برنامه ای بهینه ساخته و به کاربران اجازه دهند که از زمان خود نهایت بهره را ببرند. تنها کافی است تا فایل مورد نظر خود را لمس نموده تا در کسری از ثانیه فایل مورد نظرتان اجرا شود. یکی از دلایل این سرعت بالا نبود گزینه های مدیریتی بیهوده در لیست امکانات می باشد. به گونه ای باید بگوییم که از این ابزار تنها می توان برای مشاهده و یا در برخی از موارد برای اشتراک گذاری pdf ها استفاده کرد.

ذخیره سازی خودکار پوزیشن ها!

نه تنها اسناد بلکه امروزه بسیاری از نویسندگان آثار خود را در قالب فایل های پی دی اف منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند. از اصلی ترین مشکلات علاقه مندان به کتاب خوانی ذخیره نشدن آخرین صفحه و یا به عبارتی پوزیشنی است که در آن قرار داشتید. سیستم هوشمند و در عین ساده Sav PDF Viewer Pro با دانستن این موضوع تلاش می کند به طور مستمر آخرین صفحه در حال مطالعه شما را ثبت کرده تا در صورت اجرای دوباره فایل پی دی اف مورد علاقه خود بتوانید به ادامه مطالعه تان بپردازید.

امنیت بالای اطلاعات

بر خلاف آن چه که برخی از کاربران تصور می کنند، گاها اطلاعات مهمی در فایل های پی دی اف ذخیره می شود؛ اطلاعاتی که لو رفتن آن ها می تواند مشکلات متعددی را برای ما و یا سایر اطرافیان مان به وجود آورد. در نرم افزار Sav PDF Viewer Pro نیاز به هیچ گونه نگرانی در این رابطه نبوده و مطمئن باشید که از فایل های شما در سطوح بسیار بالایی محافظت می شود. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کرد که اپ فوق یک پروژه اوپن سورس بوده که در GitHub می توان به سورس اصلی آن دسترسی داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Sav PDF Viewer Pro اندروید :

  • اجرای فایل های پی دی اف تنها با یک اشاره و با حداکثر سرعت ممکن
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان بدون هیچ گونه گزینه پیچیده ای
  • امینتی بسیار بالا برای محافظت از شما عزیزان
  • ذخیره سازی خودکار آخرین صفحه ای که در حال مطالعه آن بودید
  • پروژه ای اوپن سورس با امکان دسترسی به آن در GitHub
  • اشتراک گذاری فایل های تان تنها با یک اشاره

اپلیکیشن Sav PDF Viewer Pro با بهره مندی از امکانات و داشتن اینترفیسی ساده توانسته است با قیمت 0.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4

    • Added fullscreen feature
    • The top bar now disappears when you scroll and you can show it again just tapping the transparent red section, at the top
    • Added the total number of pages (at the top-right: current/total)
    • Fixed minor bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Polaris Office

نسخه جدید و آخر Polaris Office

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران