دانلود نسخه جدید Make It Fly برای موبایل

دسته بندی:

Make It Fly v1.4.0 Mod – بازی تفننی سرگرم کننده باهاش پرواز کن اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Make It Fly نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی TapN i ce برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندورید منتشر شده است. استودیو بازی سازی TapNice پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق بازی هایی همچون Slingshot Stunt Driver و Slingshot Stunt Biker است. Make It Fly هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه هیجان انگیز دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی تا کنون بیش از 5.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده است و یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین بازی های استودیو بازی سازی TapNice به حساب می آید. اما Make It Fly هم در گیم پلی خودش از مکانیزم های قلاب سنگ استفاده کرده است. به نظر می رسد این استودیو بازی سازی به این مکانیزم علاقه شدیدی دارد چراکه این مکانیزم در تمام بازی های آنها دیده می شود. اگر با بازی هایی مثل بازی معروف و پرطرفدار Angry Birds آشنا باشید، تقریباً می توانید حدس بزنید که در این بازی با چه نوع گیم پلی ای رو به رو هستید. دقیقاً مثل بازی Angry Birds، شما باید با استفاده از یک قلاب سنگ سعی کنید کاراکتر تان را که در یک وسیله پرنده نشسته است پرتاب کنید و آن را به نقطه مشخص شده برسانید تا بتوانید وارد مراحل بعدی بازی شوید.

مهمترین چیز در Make It Fly ارتقاء وسیله پرنده است و بدون ارتقاء نمی توانید در بازی پیشروی کنید. تمام مسیر های شما دارای موانعی هستند که عبور کردن از آنها را دشوار می کنند. اما اگر بتوانید به نقطه های مشخص شده در هر مرحله برسید پاداش زیادی دریافت می کنید و می توانید وسیله پرنده خودتان را ارتقاء دهید. در طول مسیر ها هم سکه هایی برای شما قرار داده شده اند که شما باید بتوانید با نشانه گیری دقیق قلاب سنگ آنها را به دست بیاورید تا اگر به نقطه مشخص شده هم نرسیدید حداقل پولی برای ارتقاء‌ دادن وسیله پرنده داشته باشید. به این ترتیب، هر بار که وسیله پرنده تان را ارتقاء می دهید قدرت پروازی آن را بیشتر می کنید و می توانید راحت تر از موانع مسیر ها عبور کنید. همچنین، در طول بازی هم جعبه هایی برای شما قرار داده شده اند که درون آنها پر از سکه است و با به دست آوردن آنها می توانید ارتقاء های زیادی انجام دهید. اما معمولاً به دست آوردن آنها کار دشواری است چراکه این جعبه ها در مکان های دور از دید و مکان هایی قرار داده شده اند که سخت می توانید به آنها برسید. خوشبختانه ارتقاء ها پیچیده نیستند و فقط شامل ارتقاء موتور وسیله پرنده، قلاب سنگ، و سکه های داخل مسیر ها می شوند. علاوه بر ارتقاء ها، در هر مرحله هم بخش های متفاوتی از وسیله پرنده در اختیار شما قرار می گیرند که در نوع خودش جالب است. به طور مثال در ابتدا وسیله پرنده شما فقط چرخ دارد و می تواند از سکو ها پرتاب شود. اما در مراحل دیگر می توانید پروانه جلویی، باله های کناری، موتور پشتی و … را به وسیله پرنده تان اضافه کنید و پرواز بهتری را تجربه کنید. Make It Fly توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی پول خرج کنید تا پول تان بجای کم شدن، زیاد و بی نهایت شود!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران