دانلود نسخه کامل Jetpack Jump

دسته بندی:

Jetpack Jump v1.4.1 Mod – بازی آرکید محبوب پرش با جت پک اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Jetpack Jump – پرش با جت پک عنوان یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Kwalee Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم ده ها بازی موفق دیگر را برای گیمر ها عرضه کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه موفقی در مارکت اندروید دارد. Jetpack Jump هم یکی دیگر از بازی های موفق این استودیو بازی سازی است که توانسته با بیش از 10.000.000 نصب مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد و بازخورد های خوبی دریافت کند. با به کارگیری یک گیم پلی ساده و مینی مالیستی، این بازی هیجان را در قالب پکیج متفاوتی عرضه می کند. به جرات می توان گفت این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که اخیرا در مارکت اندروید منتشر شده است. بنابراین اگر قصد دارید بازی جدیدی را برای اوقات فراغت تان پیدا کنید مطمئن باشید Jetpack Jump قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. در این بازی کنترل کاراکتر اصلی به عهده شما گذاشته شده است و شما باید سعی کنید به وسیله جت پکی که در پشتش قرار دارد پرش های بلند انجام دهید و هر بار سعی کنید پرش های بلند تری انجام دهید و مکان های جدیدی را کشف کنید.

در هر دور از بازی Jetpack Jump یک رکورد از خودتان ثبت می کنید که مبنای شما است و هر بار باید سعی کنید آن را بشکنید. برای اینکار باید جت پک خودتان را ارتقاء دهید. هر بار که یک رکورد ثبت می کنید پاداش دریافت می کنید که در ادامه می توانید از همین پاداش ها برای ارتقاء جت پک استفاده کنید. این ایده برای گیم پلی بار ها مورد استفاده قرار گرفته است و چیز جدیدی نیست که قبلاً ندیده باشیم اما در عین حال جهان گسترده بازی و طراحی عالی مرحله ها چیزی است که این بازی را از دیگر بازی ها متمایز می کند. آیتم ها و آنلاک های زیادی در این بازی وجود دارد و ماجراجویی شما پر از اکتشافات مختلف خواهد بود و برای ساعت ها سرگرم می شوید. روند بازی اصلاً خسته کننده و ملالت آور نیست و مرحله ها دارای ارزش تکرار پذیری بالایی هستند. از لحاظ بصری گرافیک بازی زیبا و چشم نواز است و علاوه بر آن انیمیشن ها هم جلوه های بصری خارق العاده ای به بازی بخشیده اند. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام مکانیزم های بازی به راحتی توسط تاچ کنترل ها انجام می شوند. صدا گذاری ها هم به خوبی کار شده اند و اتمسفر بازی را بیش از پیش جذاب می کنند. روی هم رفته کمپین اعتیاد آور بازی Jetpack Jump توانسته امتیاز عالی 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.4.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران