دانلود نسخه کامل Vocabulary

دسته بندی:

Vocabulary – Learn New Words v3.8.0 – واژگان – واژه های جدید یاد بگیر! نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

لغات واحدهای سازنده زبان ها هستند و کنار هم قرار گرفتن آن هاست که جملات را میسازد و پیامهای مورد نظر گوینده را منتقل می‌کند. یادگیری هر زبانی از یادگیری لغات آن زبان شروع می شود. در حقیقت مهمترین و زمانبر ترین بخش یادگیری زبان، یادگیری واژه هاست. زبان انگلیسی مهمترین زبان در جهان است و اغلب افراد به دنبال یادگیری آن هستند. مثل هر زبان دیگری، یادگیری انگلیسی هم با یادگیری لغات شروع می‌شود و به دلیل آموزش انگلیسی در مدارس و دانشگاهها، اغلب ما تعداد زیادی واژه انگلیسی می دانیم. البته تعداد واژگانی که برای برقراری ارتباط به انگلیسی لازم است، به هزاران مورد می رسد و نمی‌توان با تنها چند صد واژه، جملات خوبی را به انگلیسی ایجاد کرد. مسلما هر قدر تعداد واژگانی که میدانیم بیشتر باشد، گزینه های مختلفی برای ساخت جمله خواهیم داشت و در هنگام برقراری ارتباط و صحبت کردن به زبان انگلیسی راحت تر می توانیم جملات را ساخته و پیام خود را منتقل کنیم. در تمامی زبان ها برای اشاره به یک مفهوم، چندین لغت مختلف وجود دارد که در شرایط متفاوت از هر کدام از آنها استفاده می شود. استفاده از یک لغت خاص می‌تواند لحن و جدیت گفت‌وگو را تغییر دهد. به همین خاطر داشتن دایره لغات بالا می‌تواند انسان را به دانشی برای انتقال پیام در لحن های متفاوت مجهز کند.تنها راهی که برای افزایش دایره لغات وجود دارد، تمرین و ممارست پیوسته در یادگیری لغات جدید است و هیچ راه میانبری برای افزایش سریع دایره لغات وجود ندارد. امروز با برنامه‌ای برای کمک به انجام این کار در خدمت شما هستیم. Vocabulary – Learn New Words عنوان یک اپلیکیشن برای یادگیری روزانه لغات جدید و افزایش دایره واژگان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Monkey Taps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه کاربردی اندروید در هر روز لغات جدیدی به شما نمایش داده می شود که در عرض چند دقیقه می توانید آنها را یاد گرفته و به ذهن بسپارید. برای هر کدام از لغات، نقش دستوری کلمه و معنی آن نیز ارائه می گردد. مثال هایی برای نحوه استفاده از کلمات نیز ارائه می ‌شود تا بهتر بتوانید کلمه مورد نظر را به ذهن بسپارید. در زیر هر کلمه یک دکمه وجود دارد که با زدن آن می توانید کلمه مورد نظر را به لیست مورد علاقه های خود اضافه کنید تا در آینده راحت تر بتوانید به آن دسترسی پیدا کرده و آن را مرور کنید. برای ساده تر شدن دسترسی به لغات، تمامی واژه ها در دسته بندی های موضوعی ارائه شده اند که می‌توانید برنامه را برای آموزش یک یا چند موضوع دلخواه خود تنظیم کنید تا کلمات روزانه از میان موضوعات تعیین شده، انتخاب و نمایش داده شوند.

اپلیکیشن Vocabulary – Learn New Words برنامه ای عالی برای افزایش دایره لغات انگلیسی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.8.0

    • New routine reminders! Check it out
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران