نسخه جدید و آخر Color Bump 3D برای اندروید

دسته بندی:

Color Bump 3D v3.5.7 Mod – بازی خوش ساخت و سرگرم کننده “ضربات رنگی” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Color Bump 3D – ضربات رنگی سه بعدی یکی از بازی های جالب و خلاقانه در سبک آرکید و تفننی است که از سوی استودیوی خلاق Good Job Games منتشر شده است. این استودیو با بازی های محبوبی از جمله Run Race 3D و Paint Pop 3D معروف شده است. دیگر بازی های ساخته شده توسط Good Job Games در همین سبک ها تولید شده اند. Color Bump 3D هم مثل دیگر بازی های این سازنده از سادگی زیادی بهره می برد. اما این سادگی در کنار طراحی های جذاب و ایده های خیلی دوست داشتنی به یک عنوان فوق العاده تبدیل شده است. در این بازی اگرچه قرار است بحث چالش برانگیز بودن مطرح باشد، اما شما بیشتر یک بازی سرگرم کننده و آرامش بخش را تجربه می کنید. با توجه به طراحی ها و گیم پلی این بازی نیز می توان به این نتیجه رسید که هدف اصلی از ساخت این بازی القای آرامش در قالب یک چالش ساده بوده است. به محض ورود به بازی می توانید مراحل را از مرحله 1 آغاز کنید. شما کنترل یک توپ رنگی را بر عهده دارید. توپ به صورت خودکار به سمت جلو حرکت می کند و شما می توانید آن را به اطراف حرکت دهید. هر جای صفحه که دست خود را بگذارید قادر هستید تا این توپ را کنترل کنید. اگر انگشت خود را به هر سمتی بکشید، توپ مورد نظر نیز به آن سمت کشیده می شود. اگر انگشت خود را به سمت عقب بکشید سرعت حرکت توپ آهسته می شود اما توقف در کار نیست. به همین صورت اگر دست خود را به سمت جلو بکشید سرعت حرکت افزایش می یابد. در طول مسیر هزاران قطعه و اجسام رنگی دیگر وجود دارند. این اجسام در شکل و شمایل گوناگونی هستند. وظیفه شما این است که توپ را فقط از میان مهره ها و اجسامی حرکت دهید که همرنگ توپ شما هستند. بازی ضربات رنگی سه بعدی بیش از 100 مرحله جالب و سرگرم کننده دارد.

در Color Bump 3D می توانید با حرکت دادن توپ از میان اجسام سه بعدی ترتیب آن ها را به هم ریخته و یک تخریب فوق العاده جذاب و داینامیک را تجربه کنید! تمامی حرکات و برخوردها با اصول فیزیکی طراحی شده اند. برای مثال اگر با سرعت زیاد از بین چند مهره حرکت کنید آن ها با نیروی برخورد بیشتر شما به فواصل دورتری پرتاب می شوند. در کنار این مهره ها، اجسام رنگی دیگری نیز وجود دارند که رنگ آن ها با رنگ توپ شما متمایز است. هرگونه برخورد مستقیم شما با این اجسام باعث باختتان خواهد شد. در هر مرحله و هر بار اجرای جدید بازی رنگ های مورد نظر به صورت تصادفی تغییر پیدا می کنند و قرار نیست شما همیشه با یک رنگ خاص بازی را اجرا کنید. کلیت بازی Color Bump 3D بسیار ساده است اما با گذراندن چند مرحله چالش واقعی کم کم به سراغ شما می آید. جایی که نه تنها سرعت روند و حرکات بیشتر می شود، بلکه تعداد مهره های رنگی دیگر نیز به صورت تصاعدی افزایش می یابد. در این حالت عکس العمل های سریع شماست که می تواند کارساز باشد. این قضیه باعث می شود تا شما مجبور شوید با جاخالی دادن های سریع از بین موانع عبور کنید و یک چالش زیبا، سرگرم کننده و به نوعی اکشن را تجربه کنید. همانطور که گفته شد تخریب پذیری ها در این بازی بسیار عالی طراحی شده اند. اگر می خواهید که اوقات فراغت خود را با یک بازی زیبا و آرامش بخش و در عین حال چالشی و رقابتی بگذرانید، بازی Color Bump 3D اینجاست تا از آن نهایت لذت را ببرید! شایان ذکر است که این بازی با امتیاز 4.2 از 5.0 بیشتر از 100 میلیون دانلود در لیست برترین بازی های پرمخاطب در سبک آرکید قرار گرفته است! همین حالا نسخه معمولی یا مود شده این بازی را از اپلیکیشن برتر به صورت تست شده دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.5.7

    • -New Levels
    • -New Skins
    • -Bug Fixes & Performance Improvements
  • ویژگی های نسخه مود

    مقدار بسیار زیادی سکه آنلاک بودن آیتم ها حذف تبلیغات


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران