دانلود نسخه جدید Postknight

دسته بندی:

Postknight v2.2.32 Mod – بازی نقش محور محبوب شوالیه پستچی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Postknight نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Kurech i i برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Kurechii پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و بازی هایی همچون Kurechii را در کارنامه بازی سازی اش دارد. Postknight هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش، تجربه یونیک دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. در بازی Postknight شما به عنوان یک شوالیه پستچی نقش آفرینی می کنید که وظیفه تحویل دادن نامه به شهروندانی را دارد که به دلیل تهدید فراوان اژدها ها از شهر فرار کرده اند و در بیرون شهر زندگی می کنند. ماجراجویی شما برای تحویل دادن این نامه ها یک ماجراجویی ساید اسکرولر است. شوالیه پستچی به صورت خودکار حرکت می کند و از سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست آن حرکت می کند. وقتی به یک دشمن برسید، شوالیه پستچی به صورت خودکار با آن می جنگد، اما شما هم به یک سری دکمه دسترسی دارید و می توانید از آنها استفاده کنید. این دکمه ها شامل دکمه افزایش حمله،‌ دکمه استفاده از شیلد دفاعی، و دکمه معجون افزایش میزان عمر است. در طول ماجراجویی تان انواع و اقسام لوت ها و سکه ها را به دست می آورید. اما حتی اگر قبل از تحویل دادن نامه و انجام دادن ماموریت تان هم کشته شوید، این لوت ها و سکه ها باز هم برای شما باقی می مانند. در نهایت، بعد از اینکه ماجراجویی تان تمام شد، می توانید به هاب بازی که همان شهر تان است برگردید و کار هایی مثل آپگرید اسلحه و تجهیزات و خریدن آیتم ها و بسیاری کار های دیگر را انجام دهید و سراغ ماجراجوی های بعدی تان بروید. مراحل ابتدایی بازی هم به خوبی به عنوان بخش آموزشی بازی عمل می کنند و آرام آرام شما را با مکانیزم های گیم پلی و نحوه بازی کردن آشنا می کنند.

اما وقتی مراحل اول و در واقع بخش آموزشی بازی Postknight را تمام کردید، تازه متوجه می شوید که چقدر Postknight عمیق است و چه محتوایی غنی‌ ای را ارائه می دهد. در این بازی چندین نوع اسلحه و تجهیزات مختلف وجود دارد که شما می توانید با پیشروی در بازی همه آنها را آنلاک کنید، که البته این اسلحه ها و تجهیزات با استفاده از منابعی که در طول بازی به دست می آورید می توانند آپگرید شوند. نکته جالبی که در مورد آپگرید ها در این بازی وجود دارد این است که تجهیزات شما با آپگرید کردن تغییر هم می کنند و ظاهر کاراکتر تان را در بازی عوض می کنند. Postknight یک بازی بسیار بزرگ است. علاوه بر کمپین اصلی، این بازی کوئست های فرعی ای هم دارد که دائماً در حال تغییر هستند و شما می توانید آنها را هم امتحان کنید. Postknight یک داستان جالب هم دارد که قطعاً پیشروی در داستان بازی و آشنایی با کاراکتر های مختلف آن هم برای شما جذاب خواهد بود. Postknight یک بازی رایگان است اما این بازی دارای یک سیستم مایکرو ترنزیشن هم هست که الحق و الانصاف اگر توسعه دهندگان هیچ جایی از این بازی خلاقیت به کار نبرده باشند، واقعاً از این بعد خلاقیت بالایی به خرج داده اند. میزان عمر شما در بازی به عنوان یک تایمر عمل می کند. این یعنی اگر شما در مبارزه کشته شوید، باید صبر کنید تا میزان عمرتان اصطلاحاً ریجنریت شود و دوباره برگردد. اما برای اینکه صبر نکنید، می توانید ویدیو های تبلیغاتی نگاه کنید و یا در بازی پول واقعی خرج کنید تا عمرتان سریعاً‌ برگردد. همچنین، شما می توانید با نگاه کردن ویدیو های تبلیغاتی، آیتم هایی که در هاب و فروشگاه به آنها دسترسی دارید را هم مجدداً مورد استفاده قرار دهید و آنها را رفرش کنید. اگر هم بخواهید تمام این پروسه ها را سریع تر انجام دهید و وقت تان را در بازی تلف نکنید، می توانید پک های IAP پریمیوم خریداری کنید و از دست تمام این کار ها خلاص شوید. اما برای شما جای هیچگونه نگرانی از این بابت وجود ندارد، چراکه تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد مثل همیشه علاوه بر نسخه اصلی این بازی، یک نسخه بهتر و مود شده از آن را هم در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید بدون هیچگونه محدودیتی به بازی کردن بپردازید و از تمام آیتم های بازی استفاده کنید. Postknight توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و با بیش از 5.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را که قبلاً تست شده و کاملاً رایگان است از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی از بازرگانان خرید کنید، الماس بجای کم شدن زیاد می شود.



  • تغییرات نسخه 2.2.32

    • Change Log V2.2.32:
    • • Fixed various bugs.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران