دانلود نسخه آخر RocketWar: Impostor Fight

دسته بندی:

Rocket War: Impostor Fight v1.0.6 Mod – بازی جنگ موشک ها: نبرد فریبکار اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rocket War: Impostor Fight نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Happy Day z zz برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Happy Dayzzz پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفق دیگری را در مارکت اندروید داشته است و بیش از ۱۰ بازی با میلیون ها دانلود را در کارنامه بازی سازی خودش ثبت کرده است. Rocket War: Impostor Fight هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی مهیج خودش، تجربه جذاب و سرگرم کننده دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. اما در حالی که این بازی خودش را در ژانر پازل و فکری معرفی می کند، در عین حال باید این بازی را یک بازی تفننی معرفی کرد. چراکه پازل های این بازی اساساً پازل هایی نیستند که جنبه درگیر کننده بودن داشته باشند و ذهن شما را به چالش بکشند و بیشتر جنبه تفننی دارند. تمام پازل ها به بیان خودمانی اظهر من الشمس هستند و با یک نگاه کردن و در کسری از ثانیه حل می شوند. دشمنان شما در هر مرحله در یک گوشه ای قرار گرفته اند و شما باید با استفاده از موشک لانچر و موشک هایی که در اختیار دارید آنها را بکشید. در هر مرحله از بازی، شما فقط به ۳ موشک دسترسی دارید و اگر بتوانید قبل از اینکه موشک هایتان تمام شود دشمنان را بکشید، می توانید وارد مرحله بعدی شوید و در بازی پیشروی کنید. پازل ها هم موانعی هستند که بین شما و دشمنان تان قرار داده شده اند.

به محض اینکه وارد بازی شوید، ممکن است ظاهر بازی Rocket War: Impostor Fight شما را گول بزند و سریعاً یاد بازی معروف Impostor بیفتید. اما Rocket War: Impostor Fight زمین تا آسمان با بازی Impostor فرق می کند و گیم پلی این بازی به هیچ عنوان شباهتی با بازی Impostor ندارد. تنها چیزی که در این ۲ بازی مشترک است کاراکتر های آنها هستند. در هر مرحله از این بازی شما فقط باید بتوانید دشمن هایی که به راحتی می بینید را بکشید و نیازی نیست دنبال آنها بگردید. اما از کاراکتر ها که بگذریم، باید بگوییم توسعه دهندگان در طراحی پازل های بازی عالی عمل کرده اند. علی رغم اینکه پازل ها به راحتی حل می شوند، تنوع خوبی هم دارند و هرچه بیشتر در مراحل بازی جلو می روید مکانیزم های جدیدی به پازل ها معرفی می شوند و سورپرایز می شوید. به طور مثال، در ابتدا فقط شما هستید و دشمنان و یک موشک لانچر و چند موشک. اما رفته رفته نه تنها تعداد دشمنان بیشتر می شوند، بلکه موانعی مثل دیوار های آهنین بین شما و دشمنان قرار می گیرند که کار شما را دشوار تر می کنند. همچنین، در برخی مراحل یک سری گروگان هم در کنار دشمنان قرار می گیرند که شما باید مراقب باشید گروگان ها با موشک شما و یا انفجار ناشی از آن آسیب نبینند و فقط دشمنان را بکشید. این باعث می شود بازی به سمت تکراری بودن و کسل کننده بودن کشیده نشود و کمپین بازی از ابتدا تا انتها برای شما لذت بخش باشد. Rocket War: Impostor Fight توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی، بدون دیدن تبلیغات جایزه بی نهایت دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.6

    • - Optimized user experience
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران