نسخه جدید و آخر Neon Led KeyBoard برای اندروید

دسته بندی:

Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors v1.7.3 – اپلیکیشن کیبورد نئونی و RGB اندروید نسخه کامل برنامه تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors عنوان یک اپلیکیشن کیبورد نئونی و RGB اندرویدی می باشد که توسط استودیو Cute Wallpapers Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ما روزانه از برنامه های مختلفی استفاده می کنیم. با این وجود برخی از این استارت اپ ها برای کار کردن با اسمارت فون لازم و ضروری هستند؛ برنامه هایی نظیر کیبورد ها که در صورت دسترسی نداشتن به آن ها برقراری ارتباط با دوستان خود به وسیله گوشی هوشمند امکان پذیر نیست. همان طور که می دانید همانند بسیاری از ابزار پیش فرض ما به یک کیبورد پیش فرض نیز دسترسی داریم، صفحه کلیدی که متناسب با شرکت سازنده اسمارت فون مان ممکن است با کیبورد دیگر گوشی های متفاوت باشد. به طور معمول برنامه های پیش فرض مخصوصا کیبورد ها از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردار نیستند. به همین دلیل بسیاری از کاربران معمولا به سراغ دیگر صفحه کلید ها می روند. مدتی است که در تمامی دستگاه های هوشمند محبوبیت استفاده از کیبورد های RGB افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل ما نیز در این پست تصمیم گرفتیم که شما عزیزان را با یکی از بهترین کیبورد های نئونی و RGB اندرویدی آشنا کنیم. بدون شک Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors یکی از بهترین صفحه کلید هایی است که پس از نصب به سرعت توجه شما را به خودش جلب می کند. کیبوردی نئونی که رنگ های آن فوق العاده زیبا هستند. با این وجود اگر قصد دریافت این کیبورد بی نظیر را دارید، با ما همراه باشید.

Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors بهترین کیبورد نئونی اندروید

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم، برنامه Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors یکی از بهترین کیبورد های نئونی و RGB سیستم عامل اندروید می باشد. کیبوردی که در هنگام استفاده از آن زیبایی صفحه نمایش را دو چندان می کند. بر خلاف بسیاری از صفحه کلید های مشابه موجود در مارکت اندروید بیش از 100 پوسته مختلف در اختیار کاربران این نرم افزار قرار داده می شوند که دریافت و فعال سازی هر کدام شان تنها به شما و سلیقه تان بستگی دارد. نکته که در هنگام استفاده از این پوسته ها جالب است، امکان شخصی سازی هر چه بیشتر آن ها می باشد. این بدان معنی است که، حتی پس از فعال سازی یک استایل خاص می توانید تغییرات مختلفی را در آن ایجاد کنید. لازم به ذکر است که بر خلاف آنچه که تصور می کنید مصرف باتری این کیبورد اندروید به هیچ عنوان بالا نیست.

تایپ سریع و روان

از دیگر ویژگی های Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors می توان به تایپ روان و سریع آن اشاره کرد. همانند بسیاری از دیگر کیبورد ها می توانید از چندین زبان مختلف برای تایپ کردن استفاده کنید و بدون هیچ گونه محدودیتی و به سرعت زبان ها را تغییر دهید. همان گونه که می توان انتظار داشت یکی از مهم ترین ویژگی های این صفحه کلید برای افزایش سرعت تایپ کاربران ارائه پیشنهادات کلمات است. به گونه ای که در هنگام نوشتن یک کلمه سیستم هوشمند به طور خودکار کلماتی را پیشنهاد می دهد که با لمس آن ها کلمه مورد نظر تان به سرعت تایپ خواهد شد. این سیستم به گونه ای برنامه ریزی شده است که از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و از تمامی زبان ها نیز پیشتیبانی می کند. علاوه بر این تمامی کلمات تایپ شده توسط شما آنالیز می شوند و برخی از کلمات پیشنهادی بر اساس آن ها ارائه می شود.

تایپ آسان بدون غلط های املائی

کاربران Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors نه تنها به قابلیت فوق العاده پیشنهادات کلمات دسترسی دارند، بلکه می توانند اشتباهات املائی را به حداقل ممکن کاهش دهند. سیستم هوشمند در صورت تشخیص هر گونه غلط املائی سریعا آن را تشخیص داده و آن را تصحیح می کند. علاوه بر این نه تنها می توانید با لمس کلید ها، حروف کلمات و جملات را تایپ کنید، بلکه با ویژگی بی نظیر swipe تنها با کشیدن انگشت خود روی صفحه کلید قادر به تایپ متون با سرعتی بسیار بالا خواهید بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors اندروید :

  • یکی از بهترین کیبورد های نئونی و RGB اندروید
  • دسترسی به بیش از 100 پوسته مختلف در طرح های گوناگون
  • امکان شخصی سازی هر چه بیشتر پوسته ها
  • جلوه ها و افکت های رنگی فوق العاده زیبا و جذاب
  • پشتیبانی از زبان های مختلف به علل خصوص زبان شیرین فارسی
  • سیستم تشخیص غلط های املائی و تصحیح آن ها
  • پیش بینی کلمات و ایموجی ها برای تایپ هر چه سریع تر
  • ایجاد تغییرات در اندازه صفحه کلید

اپلیکیشن Neon LED Keyboard – RGB Lighting Colors با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود به عنوان یک کیبورد RGB اندرویدی توانسته است با میلیون ها دانلود امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل این کیبورد بی نظیر را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.

توجه : برنامه فقط بر روی دستگاه های با پردازنده Arm64-v8a نصب می شود.



  • تغییرات نسخه 1.7.3

    • - Trending Themes
    • - Colors Themes
    • UI/UX improvements.
    • Performance improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Gboard

دانلود آخرین نسخه Gboard

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران