دانلود نسخه جدید Cats Atelier برای موبایل

دسته بندی:

Days of van Meowogh v2.8.12 Mod – بازی پازل – تطبیق ساز محبوب اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Days of van Meowogh یک بازی پازل – تطبیق ساز محبوب و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی COCONE برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان توسط توسعه دهنده اش عرضه گردیده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست. داستان کلی بازی در مورد شخصیت اصلی یعنی Vincent van Meowogh است که پس از فوت استادش مشکلات زیادی برایش پیش می اید و حالا شما با او همراه می شوید تا به او کمک کنید بتواند مشکلاتش را حل کند. همانند دیگر بازیهای پازل – تطبیق ساز باید آیتم های مشابه را کنار همدیگر قرار دهید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و داستان غنی و فوق العاده زیبای بازی را پیش ببرید. بازی شما در یک عمارت زیبا صورت می پذیرد، طیف گسترده ای از گربه های زیبا و دوست داشتنی قرار است در یک مکان فوق العاده شما را برای ساعت ها به گوشی میخکوب کنند. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای پازل و تطبیق ساز هستید بدون شک Days of van Meowogh نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی Days of van Meowogh هم اکنون در گوگل پلی بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر بکنید.



  • تغییرات نسخه 2.8.12

    • 【Update information】
    • ・Minor bug fixes and specification changes within the game.
    • And lastly, we would like to thank everyone for all the reviews, comments and bug reports.
    • We read each and every one of them, and use them as a reference to provide a better gaming experience for everyone.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران