دانلود نسخه جدید Photo Lab

دسته بندی:

Photo Lab Picture Editor: face effects, art frames v3.18.0) – اپلیکیشن مجموعه فیلتر و افکت های حرفه ای تصاویر نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 12.99 دلار برای اولین بار در ایران پیشنهاد ویژه

کاربران دستگاه های هوشمند در هر روز ده ها تصویر مختلف را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی و یا پیام رسان ها به اشتراک می گذارند. بخش عظیمی از این تصاویر را سلفی ها تشکیل می دهند! به طور معمول تمامی ما سعی می کنیم پیش از به اشتراک گذاری عکس های مان تغییراتی را در آن ها به وجود آورده و جذاب تر شان کنیم. وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر تا به کنون نرم افزار های متنوعی را در این زمینه معرفی کرده اس که هر کدام از آن ها به نوعی نیاز های شما عزیزان را برطرف می سازند. Photo Lab Picture Editor: face effects, art frames عنوان یک مجموعه عظیم از انواع فیلتر و افکت های حرفه ای می باشد که توسط Linerock Investments LTD توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان پست نیز پیدا است این نرم افزار یک استودیو از مجموعه افکت های گوناگون می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده و جذابیت عکس ها را چندین برابر می نماید. استفاده از اپ فوق نیاز شما را به ویرایشگر های حرفه ای و سردرگم کننده از بین برده و اجازه خواهد داد تصاویری خلاقانه را ایجاد نمایید. طبق توضیحات توسعه دهنده و بررسی تیم اپلیکیشن برتر این نرم افزار برای اولین بار در بین رقیبان اش از یک سیستم افکت گذاری جدید به نام سبک هنری رشته های عصبی استفاده می کند که علاوه بر فراهم سازی سرعت بالای ویرایشی آثار هنری را در سبکی خاص به نمایش می گذارد! تنها کافی است تصویر مورد نظر تان را انتخاب نموده و با یک بار لمس صفحه نمایش اثر فوق العاده هنری خود را با یک اشاره دریافت نمایید. از دیگر امکانات فوتولب میکس و مونتاژ تصاویر است که پاسخ گوی نیاز تمامی کاربران می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photo Lab Picture Editor: face effects, art frames اندروید :

  • دسترسی به مجموعه عظیم از انواع افکت ها و اسایل های متنوع ویرایشی تصاویر
  • کیفیت بسیار بالای افکت ها و فیلتر های موجود
  • بیش از 900 جلوه منوع و خاص برای زیبا سازی حرفه ای تصاویر
  • سبک جدید فیلتر گذاری با 50 استایل خاص
  • افزودن قاب های زیبا به عکس های تان
  • مونتاژ تصاویر برای خلق آثار زیبا و جذاب
  • ساخت کلاژ های زیبا از مجموعه تصاویر مورد نظر تان
  • رابط کاربری ساده و هوشمند برای اعمال سریع تغییرات

اپلیکیشن Photo Lab Picture Editor: face effects, art frames با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای از فیلتر های گوناگون توسط توسعه دهنده اش با پرداخت درون شبکه 12.99 دلار منتشر شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی کسب کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.

توجه : در نسخه اپلیکیشن برتر همه امکانات پولی برنامه در دسترس هستند و یک سری بهینه سازی و سبک سازی برنامه هم صورت گرفته است!



  • تغییرات نسخه 3.18.0

    • Welcome a specially tailored AI Looks tab in Photo Lab. Adorable portraits in brand-new styles beautifully embedded in your photos. Let's try them all on, shall we?
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران