دانلود نسخه جدید Heroes Strike Offline برای موبایل

دسته بندی:

Heroes Strike Offline v87 Mod – بازی اکشن محبوب حمله قهرمانان اندروید نسخه اصلی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Heroes Strike Offline – MOBA & Battle Royale یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از استودیوی WolfFun برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. پیش تر ها در اپلیکیشن برتر نسخه دیگری از این بازی را حضورتان معرفی کرده بودیم که آنلاین بود و در آن شما قادربه شرکت در نبردهای 3v3 به صورت آنلاین بودید اما در این نسخه همه نبردهای شما به صورت آفلاین و در نبود اینترنت صورت می پذیرد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک MOBA و یا Battle Royale هستید و به دنبال یک بازی کم حجم و البته آفلاین در این سبک می گردید بدون شک این بازی نظرتان را جلب می کند! این بازی به شما این امکان را می دهد تا قهرمان خود را از میان گزینه های مختلف انتخاب و در نبردهایی نفس گیر شرکت کنید. باید گفت که بازی Heroes Strike Offline در حقیقت تلفیقی از بازی های اکشن، استراتژی و بتل رویال است. در این بازی که محوریت اصلی آن روی شخصیت ها و قهرمانانش است، شما می توانید از قهرمانان متنوعی که هر کدام ویژگی ها و توانایی های مخصوص به خود را دارند استفاده کنید. انواع و اقسام مهارت ها، نیروهای ویژه و آیتم های جانبی در این بازی طراحی شده تا هر شخصیت بتواند از چندین روش بازی را به نفع شما پیش ببرد. چیزی که این بازی را جذاب کرده سبک و سیاق ساده ی آن است که به ادعای WolfFun این بازی حتی برای تازه کارها نیز خیلی راحت و سرگرم کننده خواهد بود. در طول بازی شما می توانید با شرکت در رقابت های مختلف از مدهای گوناگون به کسب امتیاز بپردازید و سعی کنید رتبه فردی خود را افزایش دهید. سیستم جالبی در بخش ارتقاء و شخصی سازی ها طراحی شده است که در آن می توانید قهرمانان بازی را ارتقاء دهید. قابل ذکر است که Heroes Strike با گرافیک خیلی ساده اما بهینه شده ای عرضه شده است که باعث می شود برای اجرای آن نیازی به دستگاه های خیلی قدرتمند نباشد. این گرافیک و طراحی های ساده مغایرتی با گیم پلی سرگرم کننده و غنی Heroes Strike Offline ندارند.

بازی Heroes Strike Offline – MOBA & Battle Royale تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کرده است. از ویژگی های کلیدی بازی می توان به مواردی چون در دسترس بودن قهرمانان مختلف با مهارت های منحصر به فرد، نبرد در انواع مکان ها و محیط های متنوع، رویارویی با طیف عظیمی از دشمنان برای شکست دادن، در دسترس بودن سلاح های مختلف و ابزارهای ویژه برای ضربه فنی کردن دشمنان، کنترلرهای خوب، گرافیک قابل قبول و صداگذاری عالی اش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید یکی از دو فایل نصبی اصلی و یا مود را از جعبه دانلود دریافت کرده و از بازی لذت ببرید.

توجه: در نسخه مود پول شما کم نمی شود، خرید انجام دهید تا ببنید پول بجای کم شدن زیاد می شود.



  • تغییرات نسخه 87

    • Fix bug and improve game performance
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران