نسخه آخر و کامل Moon Over Water برای موبایل

دسته بندی:

Moon Over Water Live Wallpaper v1.10 – اپلیکیشن لایو والپپیر ماه و دریا مخصوص اندروید نسخه کامل برنامه به ارزش 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی برای شخصی سازی محیط از ابزار متنوعی استفاده می کنند. علاوه بر ایجاد تغییرات در آیکون ها یکی از راه های شخصی سازی نمایشگر استفاده از والپیپر های متنوع می باشد. بر خلاف دیگر سیستم عامل ها که تنها از یک نوع تصویر زمینه می توان استفاده کرد، در اندروید به دسته ای از تصاویر زمینه به اسم لایو والپیپر ها دسترسی خواهید داشت. نیازی به توضیح خاصی نیست و تفاوت این نوع از والپیپر ها با والپیپر های معمولی کاملا مشخص است! این تصاویر زمینه متحرک با ایجاد یک محیط فوق العاده زیبا کمک می کنند که جذابیت صفحه نمایش را افزایش داده و اسمارت فون تان را از هر نظر خاص جلوه دهید. مناظر طبیعی دسته ای از والپیپر ها هستند که بی شک طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند؛ به همین دلیل قصد داریم تا در این پست یک تصویر زمینه زنده را در این راستا معرفی نماییم. Moon Over Water Live Wallpaper عنوان یک لایو والپیپر ماه و دریا می باشد که توسط Evgeny Fedorischenko توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. در این لایو والپیپر ما شاهد یک دریا با موج هایی متناوب و ماهی کامل در بالای آب ها هستیم. جلوه ای که این لایو والپیپر به صفحه نمایش اسمارت فون شما می بخشد خارق العاده بوده و هر کسی را جذب خود اش می کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این تصویر زمینه زنده امکان تنظیم قسمت های مختلف آن می باشد به گونه ای که شما به عنوان یک کاربر می توانید اندازه ماه، اندازه موج ها و یا هر چیز دیگری را متناسب با نیاز های تان تغییر دهید. یکی دیگر از امکانات موجود، ایجاد تغییر در فاز ماه می باشد؛ در این حالت قادر خواهید بود ماه را به صورت حلالی نمایش داده و زیبایی این لایو والپیپر را دو چندان کنید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه این تصویر زمینه زنده استفاده زیادی از باتری و منابع اسمارت فون نداشته که در نوع خود اش بی نظیر است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Moon Over Water Live Wallpaper اندروید :

  • یک لایو والپیپر فوق العاده از منظره ای طبیعی
  • گزینه ای برای تنظیم اندازه ماه و اندازه موج های دریا
  • توانایی تنظیم هوا به صورت گرگ و میش و یا به صورت شب
  • تنظیم فاز ماه متناسب با سلیقه خود
  • استفاده بسیار کم از باتری و دیگر منابع اسمارت فون

اپلیکیشن Moon Over Water Live Wallpaper با بهره مندی از امکانات و مجموعه قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 0.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.10

    • - New option: "Actual Moon height" in Background Image section. When you turn on this option the Moon height will correspond to the real current height of the Moon in your location. The Moon will also rise and set according to its rise and set times in your location. This feature requires correct geographic coordinates.
    • - Bug fixes.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران