نسخه جدید و آخر Unmaze

دسته بندی:

Unmaze – a myth of shadow & light v1.0.6 Mod – بازی پازلی و ماجراجویانه “افسانه سایه و روشنایی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک بودن بخش پولی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Unmaze – a myth of shadow & light – افسانه سایه و روشنایی یک بازی تحسین برانگیز و زیبا و در سبک ماجراجویانه با المان هایی از بازی های پازلی و معمایی است که به شکل رایگان اما محدود از سوی استودیوی فرانسوی ARTE Exper i ence برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه و یک بار دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی منتشرکننده این بازی در سطح وب، شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های ماجرایی را دعوت می کند تا یک عنوان مهیج و سرگرم کننده را تجربه کنید. استودیوی ARTE Experience غالباً روی بازی های پرمیوم و پولی مثل Vectronom ، Vandals و یا Homo Machina فعالیت می کند و آن ها را به شکل پولی در گوگل پلی عرضه می کند اما این بار شاهد انتشار یک بازی رایگان (البته نه به شکل کامل و بدون محدودیت) از این استودیو هستیم. به نظر می رسد سیاست های این استودیو کمی تغییر کرده و حالا با این کار این توسعه دهنده به دنبال افزایش مخاطب است. اگر بازی های قبلی این سازنده را تجربه کرده باشید متوجه این نکته خواهید شد که این بازی ها ساختاری جذاب و نسبتاً متفاوت دارند. در واقع باید گفت که ARTE Experience برای ایجاد تجربه ای منحصر به فرد در دنیای بازی های موبایلی دست به کار شده و با ابتکار و استفاده از ایده های خلاقانه، عناوین متنوع و خوش ساختی طراحی کرده است.

بازی Unmaze – a myth of shadow & light بدون شک یکی از همین بازی های خوش ساخت و حرفه ای این استودیو است که اگرچه نمی توان آن را از تمامی جهات یک بازی منحصر به فرد دانست، اما بیشتر بخش های این بازی انحصاری بوده و طراحی کلی آن با محوریتی جذاب و خاص ارائه شده است. این رویکردهای متفاوت و البته جالب در تمامی بخش های بازی از خط داستانی آن گرفته تا طراحی های گرافیکی و سبک و سیاق سرگرم کننده گیم پلی دیده می شود. در Unmaze – a myth of shadow & light شما در نقش شخصیتی به نام Ariadne هستید که وظیفه او راهنمایی و همراهی دو شخصیت دیگر به نام های Asterion و Theseus است. این دو شخصیت دو پسر جوان هستند که به دلیلی نامشخص در یک هزارتوی اسرارآمیز گیر افتاده اند و مسیرهای تو در توی این هزارتو آن ها را بیشتر از هر لحظه گم می کند. بازی Unmaze – a myth of shadow & light درواقع تقابل یا شاید بتوان گفت تعامل دو بُعد مختلف است که یکی از آن ها روشنایی و دیگری تاریکی (سایه ها) است. شخصیت Theseus در روشنایی و شخصیت Asterion در سایه ها حرکت می کنند. طراحی بسیار جالب بازی طوری انجام شده که شما باید برای نجات دادن این شخصیت ها تعادل را به شیوه هایی خاص تغییر دهید. هرچقدر که به یکی از این شخصیت ها برای پیدا کردن راه خروج کمک کنید، شخصیت دوم در هزارتوی پیچیده بیشتر غرق می شود. بنابراین وظیفه شما حفظ تعادل به راه و روش مخصوص خودتان است. سازنده بازی می گوید احتمال اینکه با نجات یکی از این شخصیت ها نفر بعدی را از دست بدهید بسیار بالا است اما از طرفی هم اشاره ای کوتاه با این کرده که شاید بتوان هر دو شخصیت را نجات داد! این طراحی مجذوب کننده و حرفه ای باعث شده تا بازی Unmaze – a myth of shadow & light بدون شک یکی از قوی ترین بازی های سبک ماجرایی و معمایی باشد. برای کشف حقایق بازی و تجربه منحصر به فرد تعامل دو بُعد مختلف، همین حالا به دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و آخرین نسخه این بازی را از لینک های مستقیم سایت دریافت کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.upian.unmaze را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.6

    • Minor bug fixes and localizations improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران