نسخه جدید و آخر Blend It 3D

دسته بندی:

Blend It 3D v1.3.13 Mod – بازی سرگرم کننده و جذاب “مخلوط کن” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Blend It 3D – مخلوط کن سه بعدی نام یک بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی دیگر از استودیوی مطرح و خوش نام SayGames در سبک تفننی می باشد که مثل دیگر عناوین ساخته شده توسط این توسعه دهنده به شکل رایگان ساخته و عرضه شده است. شرکت SayGames تخصص خاصی در ساخت و انتشار بازی های سبک تفننی یا Casual دارد و صرفاً روی ساخت چنین بازی هایی فعالیت دارد. بعد از انتشار ده ها بازی خوش ساخت و پرطرفدار در این سبک همچون Twist Hit ، OnPipe ، Cannon Shot ، House Paint ، Hoop Stars ، Jelly Shift ، Sand Balls ، Clean Road و یا Perfect Slices استودیوی بلاروسی SayGames به یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین شرکت های بازی سازی در سبک تفننی تبدیل شده است. ویژگی خیلی جالب بازی های این توسعه دهنده پردازش بی نظیر ایده هایی جذاب در قالب بازی هایی به شدت ساده است! شما وقتی بازی های متفاوت این شرکت را تجربه کنید، امکان ندارد که از ایده های سرگرم کننده این بازی ها به وجد نیایید. این ایده ها در عین اینکه بسیار خاص و دلچسب هستند، خیلی ساده و بی آلایش نیز می باشند و این همان راز موفقیت این استودیو می باشد. بازی های این شرکت در کمتر از چند روز پس از عرضه توسط صدها هزار نفر در سراسر دنیا دانلود می شوند و محبوبیت عناوین ساخته شده توسط این شرکت همیشه ثابت شده است. در این مطلب از وب سایت اپلیکیشن برتر قصد داریم تا به معرفی یک بازی دیگر از این توسعه دهنده بپردازیم و آن را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. این بازی زیبا که مثل همه دیگر بازی های مشابه می باشد، سبکی ساده اما در عین حال بسیار سرگرم کننده دارد.

بازی Blend It 3D همانطور که از نامش پیداست یک بازی در سبک مخلوط کردن و آبمیوه گیری است! در این بازی شما در نقش یک صاحب آبمیوه فروشی ساحلی هستید که یک غرفه کوچک در لب ساحل راه اندازی کرده و در آن اقدام به فروش آبمیوه و اسموتی می کند. کلیت بازی به این صورت است که شما منتظر سفارش مشتریان که به صورت یک به یک به شما مراجعه می کنند می شوید و بعد از دریافت سفارش، می بایست آن را با کمک یک دستگاه مخلوط کن آماده کنید! باید ببینید مشتری چه چیزی درخواست داده و در صورتی که نیاز به ترکیب میوه های مختلف بود، آن ها مطابق با سفارش مشتریان آماده کنید. سبک بازی خیلی ساده و انجام آن نیز بسیار آسان می باشد. کلیت بازی به این شکل است که شما باید آیتم های مختلف مثل میوه ها، شکلات و … را دانه به دانه داخل دستگاه مخلوط کن کرده و به محض اینکه آن ها تمام شدند دست از مخلوط کردن بردارید در غیر این صورت ممکن است به دست هایتان آسیب برسانید و حتی بازی را ببازید! برای کسب امتیاز بیشتر باید سعی کنید تمام بخش های آیتم مورد نظر را مخلوط کنید که این کار باعث افزایش ریسک برخورد دست شما با تیغه های مخلوط کن می شود! با پیشروی در بازی می توانید پول به دست آورده و با کمک این پول ها غرفه خود را توسعه داده و یا آیتم های بیشتری از جمله مخلوط کن های بهتر به مجموعه خود اضافه کنید. در مجموع باید گفت که Blend It 3D مثل دیگر بازی های SayGames بسیار خوش ساخت و جذاب می باشد و طراحی های فانتزی آن در کنار گیم پلی ساده و سرگرم کننده اش حسابی می تواند شما را سرگرم کرده و به چالش بکشاند. Blend It 3D بیشتر از 5 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و همچنین موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 هم شده است. در ادامه می توانید آخرین نسخه این بازی را به همراه نسخه مود شده آن از سرورهای اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.3.13

    • Bug fixes and performance improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران