جدیدترین نسخه Extreme Football

دسته بندی:

Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer v5093 – بازی جذاب “فوتبال خیابانی 3 به 3” برای اندروید یک بازی اینترنتی جالب و سرگرم کننده در سبک فوتبال خیابانی تست شده با اجرای آنلاین

Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer – فوبتال خیابانی 3 به 3 یک بازی فوق العاده سرگرم کننده، اعتیادآور و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی فوتبال از دسته عناوین ورزشی می باشد که به صورت رایگان با قابلیت خرید درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. استودیوی بازی سازی 9M Interactive کشور کره جنوبی مسئول ساخت، توسعه و انتشار این بازی بوده است. اپلیکیشن برتر به محض انتشار نسخه کامل و نهایی Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer در گوگل پلی، اقدام به تهیه و معرفی آن برای شما دوستان کرده است. شما می توانید با خیالی آسوده نسخه کامل و تست شده این بازی را از سرورهای اپلیکیشن برتر دریافت کرده و یک عنوان ورزشی و تمام عیار را تجربه کنید. در بازی Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer شما در نقش ورزشکارانی حرفه ای و استایلیک، در رقابت هایی نفس گیر شرکت می کنید. رقابت هایی از ورزش فوتبال خیابانی که شور و هیجان وصف ناپذیری در آن دیده می شود. درست مثل همه بازی های فوتبال خیابانی واقعی، در بازی Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer نیز قوانین به همان صورت می باشد. رقابت ها به صورت تک به تک ، دو به دو یا مثل اغلب بازی های فوتبال خیابانی در قالب رقابت های 3 به 3 می باشد. تمام بخش های این بازی آنلاین بوده و همه رقابت های آن بین بازیکنان واقعی و اینترنتی انجام می شود.

در Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer شما می توانید از ورزشکاران و فوتبالیست های ماهر استفاده کنید. در ابتدا، شما یک ورزشکار عادی هستید اما با کسب پول و امتیاز از رقابت ها، می توانید ورزشکارهای بهتری خریداری کنید. Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer همچنین بخشی بسیار جالب و دوست داشتنی برای شخصی سازی و سفارشی کردن شخصیت ها دارد. در این قسمت شما می توانید نام بازیکن مورد نظرتان را انتخاب کنید و از بین ده ها اسکین و ظاهر مختلف، هرکدام که دوست داشتید را برای آن بازیکن تهیه کنید. در این بازی می توانید یک کلاب بسازید یا به تیم های دیگر بپیوندید و به صورت تیمی بازی کنید. همچنین می توانید دوستان خود را نیز دعوت کرده و به صورت گروهی به رقابت بپردازید. بازی فوتبال خیابانی 3 به 3 دارای یک لیدربورد جهانی است که بازیکنان برای کسب رتبه بهتر در آن تلاش می کنند. سبک گیم پلی بازی Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer بسیار جالب و قابل تحسین است. شما با کمک کنترلر مجازی می توانید به خوبی بازی را انجام دهید. از قسمت سمت چپ می توانید مسیر حرکت بازیکن را مشخص کرده و به اطراف حرکت دهید. با کمک دکمه های مجازی در سمت راست نیز می توانید پاس بدهید، دریبل کنید، شوت های مخصوص بزنید و یا تکل بزنید! مهارت های ویژه ای در این بازی وجود دارند که شوت های افسانه ای جالب ترین آن است. در اولین ورود به بازی، نحوه کلی انجام آن به شما نشان داده می شود. شما همچنین قادر هستید تا نمای بازی را در 4 حالت مختلف تنظیم کنید. جزئیات گرافیکی بازی به نسبت حجم بسیار خوب و حرفه ای است و همچنین امکان کم کردن یا زیاد کردن گرافیک و فریم ریت نیز در بخش تنظیمات تعبیه شده است. اگر از عاشقان فوتبال به ویژه مسابقات مهیج فوتبال خیابانی هستید، Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer را از دست نداده و همین حالا آخرین نسخه اش را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی کاملاً آنلاین بوده و برای اتصال به سرورهای بازی می بایست IP را تغییر دهید.
  2. هیچ نسخه مود شده ای برای این بازی عرضه نشده است.
  3. برای ذخیره سازی روند بازی، از قسمت تنظیمات به حساب کاربری گوگل یا فیسبوک خود متصل شوید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ninemgames.football را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 5093

    • 3vs3 Extreme Football!!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران