نسخه آخر و کامل One Security برای موبایل

دسته بندی:

One Security – Antivirus, Cleaner, Booster v1.3.5.1 – اپلیکیشن مجموعه ابزار امنیتی و بهینه ساز اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

تمامی دستگاه های هوشمند حتی قدرتمند ترین آن ها دارای عمر خاصی هستند. ما سال ها از گوشی های مان استفاده می کنیم؛ استفاده مداوم از اسمارت فون ها ما را با مشکلاتی رو به رو می کند که از عمده ترین آن ها می توان به ویروسی شدن حافظه، کندی اجرای دستورات، تخلیه سریع باتری و … اشاره کرد. این دسته از مشکلات می تواند دلایل سخت افزاری و یا نرم افزاری متعددی داشته باشد که در بیشتر مواقع ما شاهد مشکلات نرم افزاری در این زمینه هستیم. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این مشکلات نرم افزاری استفاده از ابزار بهینه ساز می باشد که تابه کنون بهترین آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. One Security – Antivirus, Cleaner, Booster عنوان یک اپلیکیشن مجموعه ابزار امنیتی و بهینه سازی اندروید می باشد که توسط One Dot Moblie Limited توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. قابلیت های این نرم افزار به دو بخش امنیتی و بهینه سازی تقسیم می شود که هر کدام شان به طور جداگانه تاثیرات مطلوبی بر عملکرد اسمارت فون دارد. بخش امنیتی با داشتن یک کد نویسی اختصاصی و هم چنین بهره مندی از یک سیستم هوشمند اسکن عمیق کمک می کند که حافظه و برنامه های نصب شده را مورد بررسی مداوم قرار داده تا در صورت شناخت هر گونه تهدیدی از بروز مشکلات جلوگیری نمایید. از مهم ترین قابلیت های بخش دوم که بخش بهینه سازی می باشد می توان به سیستم شناسایی فایل های اضافی و حذف آن ها اشاره کرد. کاربران با حذف جانک فایل ها از میزان حافظه ذخیره سازی اطلاعات بیشتری برخوردار می شوند و کمک می کنند که سی پی یو فایل های مورد نیاز تان را سریعا شناسایی نماید. امکانات بخش بهینه سازی تنها به شناسایی فایل های اضافی محدود نمی شود و یکی دیگر از بهترین قابلیت ها سیستم متوقف سازی برنامه های غیر ضروری می باشد! با استفاده از این ویژگی اجرای نرم افزار های غیر ضروری در پس زمینه متوقف شده و علاوه بر آزاد سازی حافظه رم، مشکل کرش برنامه ها نیز تا حد بسیار زیادی برطرف خواهد شد. شما کاربران قادر خواهید بود مصرف باتری را بهینه کرده و عمر آن را افزایش دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه One Security – Antivirus, Cleaner, Booster اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از امکانات و قابلیت های متنوع بهینه سازی اندروید
  • اسکن سریع و عمیق حافظه برای شناسایی هر گونه ویروسی
  • حذف ویروس های شناخته شده به صورت کاملا خودکار
  • شناسایی فایل های اضافی و حذف آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن
  • متوقف سازی پردازش های غیر ضروری برای آزاد سازی حافظه رم
  • خنک کننده سی پی یو با محدود سازی فرکانس ها و هسته های پردازشی
  • باتری سیور فوق العاده برای دوام بیشتر باتری و افزایش عمر آن

اپلیکیشن One Security – Antivirus, Cleaner, Booster با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.3.5.1

    • No changelog.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران