دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه 32 secs

دسته بندی:

A 32 secs: Traffic Rider v2.0.2 Mod – بازی گرافیکی و مسابقه ای 32 ثانیه برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

A 32 secs: Traffic Rider – سی و دو ثانیه: رانندگی در ترافیک عنوانی از یک بازی جالب، آینده نگرانه و بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های مسابقه ای و موتورسواری است که توسط استودیوی مجارستانی isTom Games توسعه داده شده است و به شکل کاملاً رایگان در گوگل پلی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. بازی A 32 secs: Traffic Rider یک بازی جالب در سبک مسابقه ای و موتورسواری است که در دنیایی مدرن و متفاوت برگذار می شود. در این بازی شما باید سوار بر یک موتور پیشرفته و شبیه به وسایل نقلیه فضایی در جاده ها و اتوبان های مختلف برانید و از ترافیک عبور کنید. سبک A 32 secs: Traffic Rider شباهت زیادی به بازی Cosmic Challenge دارد. در این بازی شما در مسابقات خیابانی متعددی شرکت خواهید کرد و با دیگر بازیکنان و رقابت دهندگان برای کسب جایگاه نخست مبارزه می کنید. در این بازی چالش های جالبی طراحی شده اند که با غلبه بر آن ها می توانید به پادشاه جاده ها نزدیک شوید. سازنده بازی از عنوان آینده ای نه چندان دور برای توصیف سبک و تم بازی استفاده کرده است. این طراحی های علمی تخیلی باعث شده تا بازی A 32 secs: Traffic Rider به یک بازی متفاوت و مخصوص در سبک بازی های Traffic Rider مبدل شود. گرافیک نئونی و نورپردازی های شگفت انگیز این بازی در کنار جزئیات دقیق و زیاد، جذابیت این بازی را چندین برابر کرده اند. افکت های تصویری مدرنی که در این بازی وجود دارد باعث می شود تا طراحی های آن جلوه دیگری داشته باشد و شما با یک بازی جدید، متفاوت و بسیار سرگرم کننده رو به رو باشید.

در این بازی علمی – تخیلی می توانید با حضور در رقابت های مختلف و کسب پیروزی در آن ها پول به دست بیاورید. با پول های به دست آمده نیز می توانید موتورسیکلت های جدید خریداری کنید و یا اقدام به بروزرسانی و ارتقاء آن ها در بخش های مختلف کنید تا هیچکس نتواند حریف شما شود! با ارتقاء موتورهای خود می توانید سرعت بیشتر، تعادل و هندلینگ بهتر و مقاومت بالاتری برای آن ها به ارمغان بیاورید! همچنین می توانید با شخصی سازی های جالب، یک موتور انحصاری و زیبا برای خودتان دست و پا کنید. بازی دارای مدهای مختلفی می باشد که هرکدام به نوبه خود چالشی جالب و سرگرم کننده برای شما خواهند بود. در مراحل مختلف بازی A 32 secs: Traffic Rider همیشه باید مراقبت شهروندان عادی و وسایل نقلیه دیگر باشید چرا که در صورت برخورد شدید با آن ها سلامت موتور شما کاهش می یابد و عملکرد آن نیز ضعیف می شود. البته در بخش مسابقات می توانید با ضربه زدن به رقبا از کناره ها در عین اینکه کمترین آسیب را به موتور خود وارد می کنید، دیگر رقبا را نیز از میدان خارج کنید. بازی 32 ثانیه: رانندگی در ترافیک تا با ثبت رکورد بیشتر از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.2 از 5.0 به یک بازی ترند تبدیل شده است. شما می توانید در ادامه نسخه معمولی یا مود شده این بازی را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کرده و در رقابت های هیجان انگیز این بازی گرافیکی نهایت لذت را ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.0.2

    • A completely reimagined version of the original game, based on years of user feedback.
    • Changes included:
    • - Graphical upgrades
    • - Revamped progression system
    • - New mission/racing/discovery system
    • - Explorable city HUB area
    • - Added new gameplay features
    • - New vehicles
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران