دانلود آخرین نسخه ــ ابزارها Copy History Support

دسته بندی:

Copy History Support – Clipboard Manager, Paste v4.1 – تاریخچه تمامی موارد کپی شده در گوشی اندروید نسخه آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

گوشی های هوشمند امکانات و قابلیت های زیادی را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند که در اغلب آن ها با نوشته ها و متون سر و کار داریم. در حقیقت در انجام بسیاری از کار ها یا متن وارد اپلیکیشن می کنیم یا از اپلیکیشن متن دریافت می کنیم. برای مثال پیام رسان ها یک نمونه عالی برای این موضوع هستند که در آن ها به صورت مداوم متن رد و بدل می شود. یا در قسمت مخاطبین گوشی ما یک بار متن وارد می کنیم و پس از آن متن از برنامه دریافت می کنیم. برای ساده تر شدن این کار، کیبورد های بسیار خوبی به گوشی ها اضافه شده است اما در مواقع بسیاری نیازی به تایپ و ورود دوباره اطلاعات نیست و تنها کافیست از اطلاعاتی که پیش تر وارد شده است، کپی گرفته و در قسمت مناسب جایگذاری کنیم. در اندروید این کار به راحتی و با لمس طولانی روی متون امکان پذیر است اما تنها می توان یک متن را در حافظه کپی نگه داشت و در صورتی که متن جدیدی کپی شود، متن قبلی از حافظه پاک می شود. همین محدودیت باعث می شود که کار هایی مثل ثبت نام در برنامه ها یا پر کردن فرم ها، بسیار دشوار شود و زمان زیادی را از کاربر بگیرد. به همین خاطر امروز با برنامه ای برای حل این مشکل در خدمت شما هستیم. Copy History Support – Clipboard Manager, Paste عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت کلیپ بورد اندروید و دسترسی به ابزار های بیشتر برای راحت تر کار کردن با موارد کپی شده، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط JetToast Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید تعداد زیادی متن را به صورت پشت سر هم کپی کنید و در حافظه نگهداری نمایید، بدون این که متن های قبلی از حافظه پاک شوند. در هنگام paste کردن، به یک پنجره شناور دسترسی خواهید داشت که در آن می توانید با زدن یک دکمه، متن های دلخواه خود را paste کنید. قابلیت ذخیره متن های پر استفاده در تب های مختلف برای ساده کردن دسترسی به آن ها نیز وجود دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Copy History Support – Clipboard Manager, Paste اندروید:

  • نگهداری کامل تاریخچه موارد کپی شده
  • پیست کردن متن ها با زدن یک دکمه
  • دسترسی به موارد کپی شده در پنجره شناور
  • قابلیت ذخیره موارد پر استفاده در تب های مختلف
  • امکان ایجاد برگه ها و پوشه های مختلف
  • قابلیت صدور اطلاعات برنامه در قالب فایل متنی

اپلیکیشن Copy History Support – Clipboard Manager, Paste یک راه حل عالی برای کسانی است که در تایپ کردن و ورود اطلاعات روی گوشی مشکل دارند و نمی خواهند یک متن را چند بار وارد کنند. این اپلیکیشن با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.1

    • No changelog was provided
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران