دانلود نسخه آخر Motorcycle Racing Champion

دسته بندی:

Motorcycle Racing Champion v1.1.7 Mod – بازی مسابقه ای “قهرمان مسابقه موتورسواری” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Motorcycle Racing Champion – قهرمان مسابقه موتورسواری نام یکی دیگر از صد ها بازی عرضه شده توسط استودیوی فعال mobirix کشور کره جنوبی است. این بازی هم مثل تمام بازی های این توسعه دهنده به شکل رایگان توسعه داده شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. ما این بار نیز همزمان با انتشار یک بازی جدید دیگر از استودیوی mobirix آن را تهیه و بررسی کردیم و همینک آخرین نسخه آن را به عنوان اولین وب سایت ایرانی خدمت شما دوستان معرفی و منتشر می کنیم. همچنین قابل ذکر است که اپلیکیشن برتر با تهیه یک نسخه مود شده مجزا، این بازی را به صورت مود شده نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده است. استودیوی بازی سازی mobirix یکی از فعال ترین شرکت های بازی سازی جهانی است که تا کنون بیشتر از 140 بازی مختلف در سبک های متنوع تولید و منتشر کرده است و به همین خاطر به یکی از فعال ترین توسعه دهندگان موبایلی شناخته می شود. برخی از آثار خوش ساخت این استودیو عبارت اند از First Fishing ، STRIKERS 1945 classic ، Hero Defense King ، Bricks Breaker Quest ، Tap Defenders و Hit & Knock down که قبلاً آن ها را در اپلیکیشن برتر عرضه کرده بودیم. می توان اینطور گفت که این شرکت تقریباً روی هر سبک محبوبی در بازی های موبایلی دست گذاشته و حداقل یک بازی در آن سبک منتشر کرده است. این بار در این مطلب به سراغ یک بازی دیگر از این توسعه دهنده رفته ایم. بازی ای که تا کنون نسخه مشابهی هم از آن توسط mobirix تولید نشده بود و از این لحاظ می توان گفت که این بازی یک عنوان انحصاری دیگر می باشد.

بازی مورد بحث ما Motorcycle Racing Champion نام دارد و همانطور که کاملاً مشخص است، این بازی در سبک مسابقه ای و از نوع موتورسواری می باشد. اگرچه نکته خاص جدید و خیلی متفاوتی در این بازی نسبت به دیگر بازی های مشابه همچون Moto Traffic Race ، Racing Fever: Moto ، Motorcycle Rider ، Traffic Rider و … دیده نمی شود و کلیت همگی این بازی ها به یک شکل است، اما نگرشی جالب و نسبتاً جدید در Motorcycle Racing Champion صورت گرفته است که باعث شده حداقل با خیلی از این بازی ها متمایز باشد. احتمالاً یکی از مهمترین نکاتی که در این بازی طراحی شده اما در خیلی دیگر از بازی های هم رده نیست، وجود پلیس در طول بازی است! در Motorcycle Racing Champion درست مثل بازی های نام برده، شما از نمای اول شخص پشت یک موتورسیکلت هستید و می بایست مثل یک مسابقه، موتور خود را از بین ماشین هایی که در جاده در حال حرکت هستند حرکت دهید و با ویراژ دادن از بین آن ها امتیاز کسب کنید. اما از جایی که کار شما غیرقانونی است، پلیس به محض دیدن شما شروع به تعقیب کردنتان می کند و بعد از اینکه به شما برسد تلاش می کند تا با بستن مسیر شما را متوقف کند. این بخش از بازی چالشی جدید و متفاوت به حساب می آید که برای خیلی ها سخت و دشوار است. حالا در Motorcycle Racing Champion چنین قابلیتی اضافه شده تا بازیکنان از سبک یکنواخت این گونه بازی ها خلاص شوند. با کسب پول و امتیاز می توانید موتورهای بهتری تهیه کنید و به شخصی سازی حرفه ای و رنگ کردن موتورهای خود بپردازید. Motorcycle Racing Champion همینک به همراه نسخه مود شده اش به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر قابل دریافت می باشد. جهت آشنایی بهتر با سبک و سیاق بازی می توانید ویدئوی تریلر و گیم پلی آن را مشاهده نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.7

    • Update game system
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران