نسخه جدید و آخر Pregnancy برای اندروید

دسته بندی:

Pregnancy Tracker Week by Week v3.37 – اپلیکیشن پیشرفته ردیاب بارداری مخصوص اندروید نسخه طلایی و کامل برنامه به ارزش 39.99 دلار برای اولین بار در ایران

Pregnancy Tracker Week by Week عنوان یک اپلیکیشن پیشرفته ردیاب بارداری می باشد که توسط Wachanga توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. دوران بارداری، یکی از مهم ترین و حساسی ترین دوره ها در طول زندگی بانوان به شمار می رود. در این زمان نکات بسیاری وجود دارند که توجه و عمل به آن ها می تواند فرآیند زایمان را بسیار ساده تر کند. علاوه بر این داشتن برنامه ریزی مناسب اجازه خواهد داد که در هر زمانی از حالت روحی و جسمی خود مطلع شوید. یکی از بهترین راه ها برای ردیابی این موارد استفاده از ترکر های بارداری است. بدون شک Pregnancy Tracker Week by Week یکی از بهترین نرم افزار هایی است که به شما عزیزان کمک می کند در طول دوران بارداری احساس بهتری داشته و در هر زمانی از وضعیت و سلامت فرزند خود مطمئن باشید. تیم توسعه دهنده تلاش کرده است که برای جلوگیری از هر گونه مشکلی UI را بسیار ساده و در عین حال جذاب طراحی کند پس بر خلاف برخی از استارت اپ ها با هیچ گونه محیط و گزینه پیچیده ای رو به رو نخواهید شد. برای آشنایی هر چه بیشتر با این نرم افزار، با ما همراه باشید.

نرم افزار Pregnancy Tracker Week by Week ردیاب حرفه ای و هوشمند دوران بارداری

اگر پس از نصب نگاهی به محیط Pregnancy Tracker Week by Week داشته باشید حتما متوجه ویژگی های فوق العاده اش خواهید شد. ویژگی هایی که هر کدام شان می توانند در بسیاری از موارد کمک های زیادی به زایمانی آسان تر کنند. پس از نصب و پیش از نمایش محیط اولیه سوالاتی از شما پرسیده می شود که پاسخ به آن ها زمان دقیق بارداری را مشخص می سازد. پس اولین ویژگی خاصی که مورد توجه بسیاری از بانوان نیز قرار می گیرد ماشین حساب زایمان است. به کمک این ماشین حساب و به لطف طراحی زیبایش نه تنها می توانید زمان زایمان خود را مشاهده کنید بلکه در هر هفته اطلاعاتی از اندازه فرزند تان در اختیار شما قرار داده می شود. این اطلاعات که بیشتر به شکل تصویری است، نشان می دهد که فرزند شما هم اکنون چه اندازه ای داشته و شکم تان به چه مقدار برآمده شده است.

ارائه نکاتی کاربردی برای دوران بارداری

تیم پزشکی که با توسعه دهندگان Pregnancy Tracker Week by Week همکاری می کنند اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهند. این اطلاعات که به صورت هفتگی نمایش داده می شوند شامل نکات خاصی هستند. اطلاعات نمایش داده شده معمولا در دو گروه خاص قرار می گیرند؛ گروهی مخصوص فرزند شما و گروهی مربوط به خود تان. در میان این اطلاعات می توان به توصیه های رژیم غذایی، نکاتی خاص در مورد هفته بارداری، نوع ورزش هایی که باید انجام دهید و … اشاره کرد. به نوعی می توان گفت که با نصب این استارت اپ نیاز های شما به پزشک بسیار کمتر می شود و با مطالعه متن های نمایش داده شده به مرور زمان ترس شما از زایمان، از بین خواهد رفت.

ارائه مهم ترین تاریخ ها در مدت زمان بارداری

برنامه Pregnancy Tracker Week by Week با داشتن یک سیستم ردیاب پیشرفته تلاش می کند که مهم ترین تاریخ ها را در مدت زمان برداری تان به شما نشان دهد. بر اساس این تاریخ ها شما باید فعالیت های خاصی را نظیر ثبت وزن، فشار خون و بسیاری دیگر از چکاپ ها را انجام دهید تا در صورت وجود هر گونه خطری به شما اطلاع داده شود. مدت زمان حرکت فرزند تان را در شکم خود اندازه گیری کرده و با روش هایی خاص ارتباطی مادرانه با جنین خود برقرار کنید. برای دسترسی سریع و هر چه آسان تر به اطلاعات موجود استفاده از ابزارک ها یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود.

کاربران می توانند با قرار دادن ویجت ها بر روی صفحه نمایش به سادگی هر چه تمام تر مهم ترین اطلاعات را مشاهده کرده و از وضعیت جنین شان مطلع شوند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Pregnancy Tracker Week by Week اندروید :

  • ماشین حساب فوق العاده پیشرفته بارداری
  • شرحی کامل از میزان رشد فرزند شما در طول مدت بارداری
  • ارائه نکاتی کاربردی در ارتباط با بارداری در هر هفته به صورت کاملا اختصاصی
  • دسترسی به اطلاعاتی متنوع برای داشتن یک رژیم غذایی بارداری سالم
  • نمایش مهم ترین تاریخ ها در طول مدت بارداری تان
  • ثبت اطلاعات چکاپ های انجام شده در طول مدت بارداری
  • شمارش معکوس مدت زمان باقی مانده تا زایمان
  • چک لیست داخلی برای جلوگیری از فراموشی فعالیت های مهم
  • مجموعه ای از گزینه های مدیریتی متنوع برای بانوان
  • ویجت های صفحه نمایش اصلی

اپلیکیشن Pregnancy Tracker Week by Week با مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود در ارتباط با دوران بارداری توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 39.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه طلایی آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.37

    • We are constantly making improvements to our app just for you, and we take your opinion to heart. If you like what we do, please rate our app and leave a review. Thank you for being with us!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران