نسخه جدید و آخر Dismount Hero Fly

دسته بندی:

آپدیت 18 تیر : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Stickman Hero Fly v1.25 Mod – بازی تفننی و سرگرم کننده “پرواز استیکمن قهرمان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلای بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stickman Hero Fly – پرواز استیکمن قهرمان یک بازی ساده اما سرگرم کننده و جالب از دسته عناوین شبیه سازی است که در سبک تفننی و کژوآل ساخته شده است. این بازی را استودیوی Skygo کشور ویتنام توسعه داده است و آن را به شکل رایگان در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی سراسر جهان به انتشار رسانده است. اپلیکیشن برتر این بار هم برای اولین بار در ایران این بازی را تهیه و همراه با نسخه ای مود شده برای دانلود ارائه کرده است. بازی Stickman Hero Fly یک بازی کاملاً الگوبرداری شده از عناوین مشهوری است که پیش تر با همین سبک و سیاق منتشر شده بودند. معروف ترین این بازی ها عبارت اند از Stickman Dismounting و Ragdoll Dismounting که هر دوی آن ها را پیش تر در اپلیکیشن برتر منتشر کرده بودیم. Stickman Hero Fly با سبکی شبیه به همین بازی ها ساخته شده است اما استودیوی Skygo سعی کرده تا با بهره گیری از ویژگی های متفاوت و بخش ها و آیتم های جدید، بازی خود را منحصر به فرد کرده و حتی با همین ویژگی ها به رقیب اصلی بازی های مشابه تبدیل شود. اگر بخواهیم صادقانه بگوئیم باید گفت که اگرچه استودیوی Skygo اقدام به کپی برداری از بازی های قدیمی تر کرده اما ساختار جذاب، خصوصیت های متنوع و امکانات بیشتر در این بازی باعث شده تا بتوان به نوعی Stickman Hero Fly را یک بازی تکامل یافته از بازی های قبلی دانست.

در Stickman Hero Fly که صرفاً یک بازی تفننی است، شما هدف خاصی جز آسیب رساندن به یک آدمک بیچاره ندارید! این آدمک که با طراحی های دو بعدی ساخته شده، دارای حرکاتی طبق اصول و قوانین فیزیکی است. این یعنی حرکات، تکان خوردن ها، زمین خوردن و آسیب های وارد شده به این آدمک طبق اصول فیزیکی و واقع گرایانه طراحی شده اند. حالا شما در بازی پرواز استیکمن قهرمان باید با انواع و اقسام وسایل و سلاح های گوناگون این آدمک نگونبخت را کتک بزنید و هر بلایی که می توانید بر سر او بیاورید! طیف وسیعی از امکانات برای شما در این بازی آماده شده است تا با کمک آن ها حسابی خودتان را سرگرم کنید. در Stickman Hero Fly می توانید با خرید شخصیت های متفاوت مثل Batman ، Spider-man و …، قابلیت های مخصوص به هر شخصیت را تجربه کنید. توجه داشته باشید که بازی Stickman Hero Fly اگرچه کاملاً سبکی فانتزی و تفننی دارد و حتی طراحی های آن کارتونی و غیرواقعی هستند اما خشونت به کار رفته در بازی به شدت بالاست و به همین دلیل نیز سازنده بازی مجبور شده تا رده بندی سنی آن را برای بزرگسالان بالای 16 سال در نظر بگیرد. بنابراین توصیه می کنیم که ظاهر کودکانه و پیش پا افتاده بازی را ملاک قرار ندهید و اگر با خشونت رابطه خوبی ندارید این بازی را تجربه نکنید. برای آشنایی بیشتر با ماهیت این بازی می توانید ویدئوی تریلر آن را تماشا کنید و سپس در صورت تمایل از بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه آن را به صورت رایگان و تست شده از سرورهای سریع سایت دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.25

    • Fixed leaderboard score bug
    • Fixed some small bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران