دانلود نسخه کامل EnhanceFox

دسته بندی:

EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality v2.3.0 – اپلیکیشن بهبود کیفیت و رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 14.99 دلار تقدیم شما عزیزان

EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality عنوان یک اپلیکیشن بهبود کیفیت و رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید می باشد که توسط risingcabbage توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. هر چند که ما به طور مداوم تلاش می کنیم که خاطرات خود را در قالب تصاویری با کیفیت ثبت کنیم؛ اما برخی از عکس های قدیمی تار و سیاه و سفید برای ما بسیار با ارزش هستند و کیفیت پایین شان هیچ چیزی از ارزش های آن ها کم نمی کند. امروزه بسیاری از افراد به طور مداوم تلاش می کنند که به وسیله افراد متخصص و یا ابزار پیشرفته ای نظیر فتوشاپ تصاویر قدیمی خود را بازسازی کرده و هر گونه نقص آن ها را برطرف نمایند. طبیعی است که تمامی ما علم کافی برای استفاده از ابزار پیشرفته ویرایشی را نداریم و یا اینکه به دلیل تعداد بالای این تصاویر قدیمی نمی توانیم هزینه زیادی را بابت ترمیم و افزایش کیفیت شان پرداخت کنیم! از این رو یکی از بهترین راهکار های ممکن استفاده از استارت اپ های اندرویدی می باشد. نرم افزار EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality به کاربران خود کمک می کند که بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای تمامی مشکلات عکس ها را برطرف کرده و تنها با یک اشاره قدیمی ترین تصاویر را به پرتره هایی بسیار با کیفیت تبدیل نمایند! توانایی بالای برنامه فوق در انجام وظایف و ویژگی های ذکر شده به گونه ای است بدون شک در اولین تجربه کار با آن مجذوبش خواهید شد.

افزایش کیفیت تصاویر قدیمی به کمک EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality

همان گونه که از نام و عنوان پست نیز مشخص است یکی از اصلی ترین ویژگی های فوق العاده این استارت اپ افزایش کیفیت تصاویر می باشد. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است تا تصویر مورد نظرتان را انتخاب کرده و همه چیز را به این برنامه بسپارید. بدون شک نقطه قوت این ابزار پیشرفته هوش مصنوعی فوق العاده به کار رفته در آن می باشد. هوش مصنوعی با دقت بسیار بالایی تصاویر را آنالیز کرده و تلاش می کند که هر گونه مشکل را نظیر تاری، نویز بالا و … را از بین ببرد.

رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید

به طور معمول تصاویر قدیمی و خاطره انگیز ما به شکل سیاه و سفید بوده و یا اینکه کیفیت رنگ ها در آن ها مطلوب نمی باشد. بر خلاف دیگر استارت اپ های مشابه که تنها تلاش می کنند کیفیت عکس ها را ارتقاء دهند، به کمک EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality خواهید توانست بار دیگر تصاویر قدیمی و سیاه و سفید خود را احیا کنید. هوش مصنوعی اختصاصی همانند سیستم افزایش کیفیت تصاویر، عکس های شما را مورد بررسی قرار داده و رنگ ها را به آن ها اضافه می کند. دقت این استارت اپ به قدری بالا است که به طور معمول تشخیص این مسئله که یک هوش مصنوعی تصاویر را تغییر داده است کار ساده ای نیست.

گزینه ای مناسب برای روتوش تصاویر

از دیگر مواردی که برنامه EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality را نسبت به برنامه های مشابه خاص تر و برتر جلوه می دهد سیستم روتوش قدرتمندش می باشد. شما عزیزان به کمک این ویژگی می توانید هر گونه نقص موجود در تصاویر را به آسانی برطرف کنید. اگر قصد دارید که عناصری خاص را از تصاویر تان حذف نمایید تنها کافی است تا آن ها را علامت گذاری کرده تا تنها با لمس یک گزینه از تصاویر تان حذف شوند. هم چنین باید بگوییم که حذف این عناصر از عکس ها هیچ گونه مشکلی برای کیفیت و یا ویرایش های قبلی به وجود نخواهد آورد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality اندروید :

  • گزینه ای مناسب برای از بین بردن تاری تصاویر تنها با یک اشاره
  • استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش دقت بهبود کیفیت عکس ها
  • بازیابی تصاویر سیاه و سفید و رنگی کردن آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن
  • انجام تمامی مراحل پردازش به صورت کاملا آفلاین
  • ایجاد ایستگاه های از پیش تنظیم شده برای اعمال سریع بر روی تصاویر
  • از بین بردن نویز تصاویر بدون کوچکترین اتلاف وقتی
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن EnhanceFox – AI Photo Enhancer to Better Quality با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوعش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 14.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را به صورت کاملا رایگان از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.3.0

    • -Optimizations for Super Model in photo enhancement.
    • -Bug fixes and performance improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران