دانلود آخرین نسخه ــ پازل و فکری Escape Room-The Dark Fence

دسته بندی:

Escape Mystery Room Adventure v6.2 Mod – بازی فرار از اتاق رمزآلود: مرز تاریکی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Escape Mystery Room Adventure – The Dark Fence عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی HFG – Ena Game Studio برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ایندی HFG – Ena Game Studio پیش از این هم بازی های خوبی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه موفقی دارد. Escape Mystery Room Adventure – The Dark Fence هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه متفاوتی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی در حقیقت ترکیبی از سبک های اتاق فرار و شیئ پنهان است و المان های معمایی در بطن آن قرار گرفته است. ماجرای بازی در مورد اتفاقاتی است که در “سرزمین جهنمی” رخ داده است. قوانین “سرزمین جهنمی” را ارواح محافظ آن تعیین می کنند. یکی از قوانین مهمی که برای “سرزمین جهنمی” تعیین شده است این است که هیچ روح محافظی حق ندارد روح انسان های زنده را از آنها بگیرد. “بورانگودو” که یکی از ارواح محافظ سرکش “سرزمین جهنمی” است این قانون را زیر پا می گذارد و سعی می کند با استفاده از جادوی سیاهی که از “شاهزاده سیاه” یاد گرفته است روح یک انسان زنده را بگیرد. “بورانگودو” موفق می شود با استفاده از این جادو روح یک انسان را بگیرد و برای اینکه عمل خلاف قوانین خودش را پنهان کند کمی از آن روح را باقی می گذارد تا دیگران متوجه کارش نشوند. در این ماجراجویی شیطانی اش، “بورانگودو” روح فردی به نام “ریانون” را می گیرد.

در ادامه ماجرا های بازی Escape Mystery Room Adventure – The Dark Fence، “کسپر” که پسر “ریانون” است، از این اتفاق سر در می آورد و برای بازپس گرفتن روح پدرش به “سرزمین جادو” می رود و با ساحره ای بسیار قدرتمند ملاقات می کند. در گذشته “ریانون” به ساحره کمک کرده بود تا بتواند در مقابل دشمنانش در “سرزمین جادو” پیروز شود و حالا “کسپر” سراغ او رفته است تا برای جبران دینی که به گردنش است، از او تقاضای کمک کند. ساحره “کسپر” را به بعد های دیگر می برد و با استفاده از جادوی خودش سرنخ ها را یکی یکی پیدا می کند تا روح “ریانون” را باز پس بگیرد. کمپین بازی دارای بیش از ۳۰ مرحله و بیش از ۱۰۰ چالش معمایی در قالب سرنخ ها است. دستاورد های زیادی در بازی وجود دارد که می توانید پس از حل کردن معما ها،‌ آنها را به عنوان پاداش ها دریافت کنید. فضای گرافیکی بازی به شکل دو بعدی است و شامل جهان های مختلفی می شود. انیمیشن ها و افکت های خاصی در بازی دیده نمی شوند اما در کل تم هالووینی و نورپردازی های تاریکی در بازی استفاده شده است که با افکت های صوتی جذابی اتمسفر ترس و وحشت را القاء می کنند. کنترل ها هم بسیار ساده هستند و به صورت اشاره و کلیک طراحی شده اند. روی هم رفته باید گفت، Escape Mystery Room Adventure – The Dark Fence از هر لحاظ عملکرد قابل قبولی دارد و یکی از بازی های خوب این ژانر است و بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد. Escape Mystery Room Adventure – The Dark Fence توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.1 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v6.2 :

* رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران