دانلود جدیدترین نسخه BugsMustDie

دسته بندی:

UBugs Must Die v0.1.0.0 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده حشره ها باید بمیرند اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bugs Must Die حشره ها باید بمیرند نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Hoolai Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل ا ندروید منتشر شده است. Bugs Must Die دارای ویژگی های فوق العاده زیادی است که آن را به یک بازی ایده آل برای سرگرم شدن و گذراندن اوقات فراغت تبدیل می کند. این بازی یک بازگشت موفقیت آمیز به دوران طلایی بازی های آرکید دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی است و اگر شما بازی های شوتر و پر از اکشن آن دوران را تجربه کرده باشید، مطمئناً Bugs Must Die بلافاصله برای شما آشنا به نظر خواهد رسید. دشمنان شما در این بازی یک سری حشره هستند که شما باید از هر طریقی که شده آنها را بکشید و نابودشان کنید. این حشره ها در واقع یک سری حشره های فضایی خونخوار هستند که قصد دارند به سیاره زمین حمله کنند و نسل بشریت را نابود کنند و پس از آن به سراغ سیارات دیگر بروند و در نهایت تمام کهکشان ها را به زیر سلطه خودشان در بیاورند. حالا، در یک اقدام پیشگیرانه و قهرمانانه، شما به سیاره M-79 فرستاده شده اید که این حشرات فضایی را یک بار برای همیشه نابود کنید و از حمله آنها به زمین جلوگیری کنید و بشریت و تمام کهکشان را نجات دهید. بدون شک، نقطه قوت یک بازی آرکید گیم پلی آن است و خط داستانی در بازی های آرکید زیاد به چشم نمی آید. اما با این وجود، تیم توسعه دهنده تلاش کرده است که با ارائه یک خط داستانی، که شاخ و برگ زیادی هم ندارد، تکه های بازی را به هم بچسباند و دلیل موجهی برای پیشروی در بازی و کشتن حشرات فضایی به شما بدهد. به لطف این خط داستانی، Bugs Must Die به چند حالت مختلف تقسیم شده است و انتخاب های متنوعی را در اختیار گیمر ها قرار داده است. هر حالت بازی دارای ویژگی های متفاوتی است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

اولین حالت بازی Bugs Must Die، حالت “Story Mode” است. این حالات از ۱۶ مرحله تشکیل شده است. در پایان هر مرحله شما با یک باس مواجه می شوید که کمی بیشتر از حد معمول شما را به چالش می کشد. اما با صبر زیاد و عکس العمل های سریع و تصمیم گیری های به موقع، می توانید باس ها را شکست دهید و به پیروزی برسید. دومین حالت بازی، حالت “Challenge Mode” است. این حالت هم از ۸ مرحله و ۸ باس تشکیل شده است. اگرچه، در این حالت یک ویژگی جالب هم وجود دارد. در این حالت شما می توانید در مپ های مرحله ها کاوش کنید و لوکیشن های مخفی بازی را پیدا کنید و با ۸ باس فرعی هم مبارزه کنید. به بیان ساده تر، اگر یک چالش واقعی می خواهید باید این حالت از بازی را امتحان کنید. سومین حالت و آخرین حالت بازی، حالت “Hell Mode” است. این حالت در حقیقت سخت ترین حالت بازی است و بیشتر برای گیمر های هاردکوری طراحی شده که قصد دارند چالش های غیر ممکن را امتحان کنند و در بالاترین سطح دشواری، مهارت های خودشان را تست کنند. مثل هر بازی خوب شوتر دیگر، این بازی هم یک سیستم ارتقاء‌ دارد و به شما اجازه می دهد با کشتن دشمنان و به دست آوردن سکه های طلا، اسلحه ها و ماشین نابودگر خودتان را آپگرید کنید و شکست ناپذیر شوید. البته به جز حالت “Hell Mode”، در این حالت شما فقط به یک اسلحه بیسیک دسترسی دارید و تا انتهای بازی باید با همین یک اسلحه کار خودتان را دنبال کنید. روی هم رفته، چه شما یک گیمر کژوال باشید و چه یک گیمر هاردکور و یا چیزی بین این دو، Bugs Must Die یک بازی آرکید پر از اکشن فوق العاده است و یقیناً تجربه آن برای شما یک تجربه لذت بخش و فراموش نشدنی خواهد بود و ما قطعاً‌ آن را پیشنهاد می کنیم. Bugs Must Die توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به همراه فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این باز را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی کمی بازی کنید و پول بدست بیاورید و خرج کنید تا پول تان نامحدود شود!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.mxcg.yxdzz.ggplayen را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 0.1.0.0

    • fix bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران