دانلود نسخه جدید Hey Love Tim

دسته بندی:

Hey Love Tim: High School Chat Story v2.1.16 Mod – بازی ماجرایی و تعاملی “داستان عشق تیم” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Hey Love Tim: High School Chat Story – داستان عشق تیم که با نام Hey Love: Nora’s Mystery نیز شناخته می شود، یک بازی ساده ا ما بسیار سرگرم کننده و مجذوب کننده از استودیوی فرانسوی nutnut در سبک بازی های ماجرایی و تعامل یاز دسته عناوین شبیه سازی است که در قالب یک بازی رایگان در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی، بررسی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود انحصاری برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این بازی یکی از بازی های مجموعه Hey Love استودیوی nutnut است که چند عنوان مختلف از آن منتشر شده اند و بازی Hey Love Tim: High School Chat Story به خاطر داستان جنایی و مرموزی که دارد حس و حال نسبتاً هیجان انگیز تری هم دارد. این بازی با الگوبرداری از بازی های موفقی در همین سبک به ویژه Duskwood طراحی و توسعه یافته است و با ویژگی هایی مشابه آن بازی ساخته و عرضه شده است. اگر پیش تر از این بازی Duskwood یا بازی های مشابه دیگر در زمینه شبیه ساز چت را تجربه کرده باشید متوجه این شباهت ها خواهید شد. با تمام این اوصاف باید گفت که nutnut از المان هایی کاملاً منحصر به فرد برای ساخت بازی های خود بهره برده است که باعث شده تا نتیجه کار بازی هایی خوش ساخت و انحصاری باشند. با اپلیکیشن برتر در معرفی این بازی زیبا، هیجان انگیز و ماجرایی همراه باشید.

Hey Love Tim: High School Chat Story داستانی از چند همکلاسی در دبیرستان را بازگو می کند. این همکلاسی ها دوستانی صمیمی برای یکدیگر هستند و هرکدام شخصیتی خاص دارند. بین این شخصیت ها داستان های متعددی به وجود می آید و عشق های دبیرستانی و نوجوانانه در بین آن ها دیده می شود. اما این داستان اصلی نیست! اتفاقات عجیب این داستان زمانی شروع می شوند که یکی از دانش آموزان این مدرسه به نام Nora چند روز است که ناپدید شده و هیچ خبری از او نیست. شما در نقش یکی دیگر از دانش آموزان این مدرسه و یکی از همکلاسی های نورا هستید. شخصیتی که شما کنترل تصمیمات او را به عهده دارید مدت هاست به یکی از همکلاسی های قدیمی اش به نام Tim علاقه دارند و Tim هم مدتی است که با شخصیت Nora در ارتباط است. در حقیقت شما در یک مثلث عشقی حضور دارید و به طور ناخواسته پا به داستانی جنایی می گذارید که ماجراهای آن به شخصی که به او علاقه دارید مرتبط است. این شما هستید که می توانید با تصمیمات خود روند داستان را تغییر دهید! تمام روند بازی به شکل یک شبیه ساز چت و گفتگوهای آنلاین از طریق یک پیام رسان موبایلی دنبال می شود. بعد از دیدن صحبت های مخاطبین شما می توانید از بین گزینه ها یک مورد را انتخاب کرده و نظرتان را در قالب آن گزینه به مخاطبین ارسال کنید. فراموش نکنید که این انتخاب ها و تصمیمات نه فقط در روند اتفاقات بازی در رابطه با شخصیت اصلی، بلکه در روند جریاناتی که به تمام همکلاسی های شما مربوط است نیز تأثیر خواهد گذاشت. برای تجربه صحیح و کامل از بازی Hey Love Tim: High School Chat Story نیاز است تا با زبان انگلیسی تا حدی آشنا باشید چرا که این بازی کاملاً یک بازی متن محور است. اگر از این سبک بازی ها با داستان های رمانتیک و در عین حال مرموز و جنایی لذت می برید، بازی Hey Love Tim: High School Chat Story می تواند انتخابی شگفت انگیز برای شما باشد. پس معطل نکنید و همین حالا از اپلیکیشن برتر آخرین نسخه رسمی این بازی را دریافت کنید.

نکته: در نسخه مود سکه های شما کم نمی شوند. با استفاده از سکه ها می توانید چپترهای بیشتری از بازی را بدون صبر کردن و کسب سکه های بیشتر باز کنید.



  • تغییرات نسخه 2.1.16

    • Bug fixes and improvements! Made with love
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران