دانلود نسخه جدید Idle Island برای موبایل

دسته بندی:

Idle Island: Build and Survive v1.7.3 Mod – بازی جزیره: ساختن کمپ و بقاء اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس و طلا نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Island: Build and Survive – جزیره: ساختن کمپ و بقاء نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی BHome برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی BHome خالق آثاری همچون Home Defense – Zombie Siege است و پیش از این هم بازی های بسیار خوبی را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی خوبی دارد. این استودیو بازی سازی بار دیگر با Idle Island: Build and Survive یک گیم پلی سرگرم کننده و جذاب و تجربه ای منحصر به فرد را برای گیمر ها به ارمغان آورده است. بازی ای که می توانید تا هر وقت که بخواهید با آن بازی کنید و اوقات فراغت تان را پر کنید. این بازی گیم پلی بسیار ساده ای دارد و قوانین آن پیچیدگی خاصی ندارند. به همین دلیل هم هیچ محدودیت سنی ای ندارد و برای تمام رده های سنی مناسب است. Idle Island: Build and Survive از ترکیبی از المان های مدیریت منابع، بقاء، آیدل، و ادغام، استفاده می کند. در این بازی وظیفه شما این است که در جزیره ای بی نام و نشان و دور افتاده شگفت انگیز ترین کمپ را بسازید، جایی که انواع مختلف گونه های حیوانات بتوانند در آنجا زندگی کنند. در این بازی هیجان انگیز شما کنترل همه چیز را به عهده می گیرید، از حصارکشی گرفته تا جمع آوری منابع و ساخت و ساز و و تولید محصولات. در ابتدا شما تنها یک کاراکتر را کنترل می کنید اما در ادامه تعداد آنها به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد. برای شروع مقدار کمی پول به شما داده می شود و می توانید اولین خانه را در کمپ شگفت انگیز تان بسازید. سپس برای ساختن اولین خانه پاداش دریافت می کنید و می توانید از آن برای آوردن حیوانات جدید استفاده کنید که به شما کمک کنند منابع جزیره را به دست بیاورید.

در بازی Idle Island: Build and Survive با به دست آوردن منابعی مثل سنگ و چوپ از جزیره می توانید آیتم های جدید بسازید و با پول هایی که به دست آوردید آنها را ارتقاء دهید. رفته رفته این امکان برای شما فراهم می شود که بتوانید حیوانات را با هم ادغام کنید و انواع و اقسام گونه های مختلف حیوانات را به جزیره بیاورید. هرچقدر کمک بیشتری از حیوانات دریافت کنید و کنترل بیشتری روی آنها داشته باشید می توانید کمپ را در بالاترین حد ممکن رشد و توسعه دهید و سرعت همه کار ها را افزایش دهید. در مجموع می توانیم بگوییم Idle Island: Build and Survive یک بازی فوق العاده است و از همه لحاظ عملکرد موفقی داشته است. کار های بسیار زیادی در این بازی وجود دارد که می توانید آنها را انجام دهید و تنوع بالایی در بازی وجود دارد. فضای گرافیکی اچ دی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری کاراکتر ها و جهان بازی دارای استایل انیمیشنی دوست داشتنی است و از جلوه های بصری تحسین برانگیزی استفاده می کند. صداگذاری ها و موسیقی متن بازی هم در نوع خودشان جالب هستند و اتمسفر آرامش بخشی را برای این بازی خلق می کنند و جذابیت های آن را چندین برابر می کنند. شایان ذکر است، Idle Island: Build and Survive توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. از این رو، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.7.3

    • - Bug Fix
    • - Performance improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران